Krishell Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 hva heter denne geniale sangen http://home.no.net/nnisse/sample.wav noen som veit hva den heter?! Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 7. september 2002 Forfatter Del Skrevet 7. september 2002 kan noen please laste ned og høre?? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Fikk ikke mye der, da... Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 jeg veit . det som er litt synd Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Quote: Den 2002-09-08 01:49, Krishell skrev:hva heter denne geniale sangen http://home.no.net/nnisse/sample.wav noen som veit hva den heter?! Har denne ikke særlig geniale sangen noe navn? For meg høres det ut som om du har mekka denne sjøl på PCen... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 å Herrigud! Den var jo ikke LITT bra en gang! Den er 100% mekka selv og i RØV kvalitet!! Det er litt fin melodi på den men ellers..... Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 øhh. den ligger på en video på http://www12.tomshardware.com/images/thg_v...ing_english.zip den er ca 2,30 minutter ute i videon. , hadde jeg laget den sangen skulle jeg vært stolt!! Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 Quote: Den 2002-09-08 02:47, Dr.X skrev:å Herrigud!Den var jo ikke LITT bra en gang! Den er 100% mekka selv og i RØV kvalitet!! Det er litt fin melodi på den men ellers..... HAHAHAHAHA du trudde jeg hadde mekkean sjør heheheh lite DU driter deg ut ahehehehe *ler av deg* er 2.27 sek ute i filmen ahahahahahahahah Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Jeg tror det eneste du ble fenget av er melodien!! En melodi er ikke alt !! Lenke til kommentar
Mozy Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Den har du mekka sjøl ja :smile: Låta var ikke dum den, men hvorfor så dårlig kvalitet? Hvilket program har du brukt? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 kan du ikke bare laste ned videon a!!! http://www12.tomshardware.com/images/thg_v...ing_english.zip 2 min og 27 sek så er den der. .greit. jeg har ikke mekka den sjæl hehe Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 ?? Jeg trodde IKKE at du hadde mekka den! ?? Det er en eller annen kar som har hatt det litt gøy med et halvt profft musikkprogram! Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 la oss droppe om jeg eller noen andre har laga sangen. de som har laget den er gode....! lurte bare på om noen hviste hvem, syntes låta var litt kul. ikke no annet Lenke til kommentar
Mozy Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Det er null problem å lage sånn musikk på pc'n med det rette utstyret. Jeg tenkte kanskje du var en av de heldige... :smile: Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Spørre Tom's Hardware kanskje?? :razz: Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 Jeg er uheldig, har ikke slik talent! utstyret er det greit med Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 Quote: Den 2002-09-08 02:59, Cappo skrev:Spørre Tom's Hardware kanskje?? :razz: en mail blei sendt klokken 17 i dag :wink: Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Hvis det er genial musikk, så har musikkens verden forandret seg meget mye nå. Kravene til musikk var så mye høyere før, nå skal musikken være så enkel som mulig for at folk/ungdommer skal forstå den. Jeg er ikke en stor fan av Opera, men operaer som er komponert at W.A. Mozart er meget mye bedre enn det du viste der. 70-talls musikk fra Genesis og ELP er også meget genial musikk, så har vi nå tidens Spock's Beard som også er GENIAL musikk. Techno og Tranz musikk er barnehage greier, enkel musikk som en 3 åring kunne komponert med en datamaskin. Alle disse D.J.'ene som sitter foran PCen sin og trykker frem looper og kaller seg komponister og sammenligner seg med "de store" gruppene, kan bare gi opp i musikkens verden. Jeg ser frem til den tiden da ungdommene blir mer kresene på musikken. Kanskje filmusikk vil bli populært, kanskje det er dette som vil sette lys på det som virkelig er genial musikk, krevende verker. Noe som krever en kompetent artist for å fremføre. Så avslutter jeg med: Jeg aner ikke hva den sangen heter, det virker for meg som om du prøver å promotere deg selv med ditt eget databarnehageverk. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 mtp at de som sitter hjemme og trykker på datane sine tjener milonere så ville jeg heller det en og skrevet en opra som jeg ikke hadde tjent en dritt på! men men ta med morra de neste gang du kommer på nett. mye farlig der vetu =) Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Jeg ville heller død fattig men berømt, enn ukjent men rik. Penger er ikke alt her i verden. Tenk at det er enda folk i dag som hører på Mozart, Vivaldi, Joplin, Bach. De var kanskje ikke like rike som Bill Gates, men musikken deres lever videre den dag i dag. Den tyder på kvalitets musikk! D.J. Jørgen er vel glemt allerede i dag, hvis ikke så kjenner vi ikke til aliaset neste år. Tidløs musikk, smak på det begrepet. Alle for ha sin musikksmak, og musikksmaken sier litt om personligheten. Jeg vil si du er en meget enkel person... (tolk det som du vil) Gleder meg til tranz og techo faller i glemmeboken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå