Gå til innhold

Hva er denne geniale sangens navn. hørt på den i 30 min nå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-09-08 02:47, Dr.X skrev:

å Herrigud!

Den var jo ikke LITT bra en gang! Den er 100% mekka selv og i RØV kvalitet!! Det er litt fin melodi på den men ellers.....

HAHAHAHAHA du trudde jeg hadde mekkean sjør heheheh lite DU driter deg ut ahehehehe *ler av deg*

er 2.27 sek ute i filmen ahahahahahahahah

Lenke til kommentar

Hvis det er genial musikk, så har musikkens verden forandret seg meget mye nå. Kravene til musikk var så mye høyere før, nå skal musikken være så enkel som mulig for at folk/ungdommer skal forstå den.

Jeg er ikke en stor fan av Opera, men operaer som er komponert at W.A. Mozart er meget mye bedre enn det du viste der. 70-talls musikk fra Genesis og ELP er også meget genial musikk, så har vi nå tidens Spock's Beard som også er GENIAL musikk. Techno og Tranz musikk er barnehage greier, enkel musikk som en 3 åring kunne komponert med en datamaskin. Alle disse D.J.'ene som sitter foran PCen sin og trykker frem looper og kaller seg komponister og sammenligner seg med "de store" gruppene, kan bare gi opp i musikkens verden. Jeg ser frem til den tiden da ungdommene blir mer kresene på musikken. Kanskje filmusikk vil bli populært, kanskje det er dette som vil sette lys på det som virkelig er genial musikk, krevende verker. Noe som krever en kompetent artist for å fremføre.

Så avslutter jeg med:

Jeg aner ikke hva den sangen heter, det virker for meg som om du prøver å promotere deg selv med ditt eget databarnehageverk.

Lenke til kommentar

Jeg ville heller død fattig men berømt, enn ukjent men rik. Penger er ikke alt her i verden. Tenk at det er enda folk i dag som hører på Mozart, Vivaldi, Joplin, Bach. De var kanskje ikke like rike som Bill Gates, men musikken deres lever videre den dag i dag. Den tyder på kvalitets musikk! D.J. Jørgen er vel glemt allerede i dag, hvis ikke så kjenner vi ikke til aliaset neste år. Tidløs musikk, smak på det begrepet. Alle for ha sin musikksmak, og musikksmaken sier litt om personligheten. Jeg vil si du er en meget enkel person... (tolk det som du vil)

Gleder meg til tranz og techo faller i glemmeboken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...