strajk Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg fikk bærbar pc til jul, med innebygget trådløst nettverkskort. I huset vårt har vi 4 pc'er med nettverk.. dette er med ledinger. Men jeg vil ha trådløst nettverk på laptoppen (men vil fortsatt ha ledninger til de andre pc'ene i huset) Hva trenger jeg å kjøpe? hvor mye vil det koste? takk for alle svar! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Et aksesspunkt er det enkleste, kjøp et uten router hvis du er fornøyd med det oppsettet dere har i dag. Lenke til kommentar
icer Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Trenger bare kjøpe et WLAN modem (tror det er det det heter...) Der kobler du de pc'ene med ledning inn og så har den en antenne som sender nettverket ut på trådløst... Lenke til kommentar
strajk Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Et aksesspunkt er det enkleste, kjøp et uten router hvis du er fornøyd med det oppsettet dere har i dag. 5368189[/snapback] Hva er et aksesspunkt? Er dette det billigste alternativet? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hva er et aksesspunkt? Er dette det billigste alternativet? 5368241[/snapback] http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10281 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå