Gå til innhold

pc2700 DDR

caird

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-09-08 01:47, Ar`Kritz skrev:

Crucial XMS...

The one and only.

Selges bl.a. på

Men neppe særlig oppnåelig dersom man er på et budsjett.

RAM brikkene de selger på PCMax med Samsung chipper skal visst også være rimelig bra. Selv har jeg bestillt Apacer PC3200 fra PSData. Har brukt RAM-brikker kun fra Apacer en stund nå har vært godt fornøyd med disse brikkene, både PC133 SDRAM og PC2100 DDR.

Slapp.com er det en test av både Crucial og Samsung brikkene.

[ Denne Melding var redigert av: dnort på 2002-09-08 01:57 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-08 02:08, Ar`Kritz skrev:

XMS 2700 (og evt. høyere) er jo litt overkommelig. Det er jo en del mer klokkbart...

Vel, 512 MB PC2700 med Samsung brikker koster kr. 1170,- på PCMax mens 512MB Corsair XMS2700 koster kr. 1931,- på Quad. Vil si det er en betydelig forskjell, jeg ville definitivt ha gått for førstnevnte dersom jeg ikke var hardcore overklokker. Men såklart, dersom man har pengene, og vil ha det beste så bør man gå for Corsair.

Lenke til kommentar

Hva er det med XMS?

Jeg regner med alle vet at under heatsinken så er det samsung chips?

Jeg har original samsung P2700 256mb brikke, betalte 800 spenn på databutikken.com...185mhz fsb cas2-3-6-3-2CMD-1t command.

Du med apacer PC3200, du gidder ikke se hvor høyt du kommer med aggressive ramtimings? jeg skal legge ut for PC3200 selv når jeg får mitt nye Abit KD7-Raid...trenger noe som når godt over 200mhz...jeg har ikke lyst til å shelle ut 1100 spenn for XMS hvis Apacer til 800 når like høyt :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...