Zemian Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Hello! Driver å kikker på Casio-kameraene: Z500, Z57, S600, Z55 og Z750. Lurer på hva folk her vil anbefale av disse? Ser at Z55 har en del funksjoner de andre ikke har, og vet at S600 er slim-serie. Hvordan er det med bildekvaliteten i forhold til andre kameraer i samme prisklasse? Heller nok litt mot Z500 da det er det nyeste, men da det er så mange og like kameraer fra Casio ble jeg litt usikker. Endret 1. januar 2006 av Zemian Lenke til kommentar
betty Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg lurte akkurat på det samme, men falt til slutt på z750 (selvfølgelig kjøpt på nett, spart 1000,-) grunnen til at jeg valgte det fremfor de andre jeg så på, var at det ikke var alkaliske batterier, og at det har optisk søker. men tror det er blant de dyreste av de du har nevnt (vet ikke hvordan alle er, men antar). Som du selv sa, de er ganske like. Du bør finne ut hva du absolut vil ha, og velge et kamera ut i fra det (: lykke til Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Kjøpte Z750 på grunn av MPEG4 og manuell kontroll over lukker og blender. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Anbefaler vanligvis ikke Casio pga. deres problem med støy i bildene. Men av de du nevner er det vel Z500 og Z750 som har minst av dette og scorer vanligvis ganske høyt i tester. Casio's slim-serie får vanligvis ikke annet enn slakt på bildekvalitet. Jo mindre et kamera er, jo dårligere optisk ytelse får du. Dette gjelder samme hvilken produsent du velger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå