blured Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Er det noen her som vet om et program man kan konventere enn lydfil fra f.eks ogg - mp3. Treger det veldig. Og dell_9200: mediamonkey gold er ikke et alternativ Endret 1. januar 2006 av manamind Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Er det noen her som vet om et program man kan konventere enn lydfil fra f.eks ogg - mp3. Treger det veldig. Og dell_9200: mediamonkey gold er ikke et alternativ 5368000[/snapback] Ett kjpt søk på enten dette forumet, google eller www.download.com før du la inn denne posten ville ha gitt resultat... Konverter med denne f.eks Lenke til kommentar
blured Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Vet at jeg kunne ha funnet info om jeg søkte div steder som google og dowload.com. Og jeg vet at det har vært saker om dette tidligere her. Men ville få bedre tilbakemeldinger på forskjellige programmer, fra folk som har testet et musikk konverterings program. Det har det ikke vært så mye av i tidligere poster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå