Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

trege el-vinduer når det er kaldt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som regel må man ta av trekket for å rense og smøre alt opp igjen.Har du BMW eller VAG kan det være et klips i vindusheveren som er knekt.Da merker du at vinduet tipper litt når du betjener det opp og ned.

5368141[/snapback]

går tregt når jeg løsner fester mellom heis og vindu også.. så det er nok pakningene.. det er en volvo s40..

regner med silikonspray ordner biffen..

Lenke til kommentar
Ikke bruk silikonspray, den ødelegger listene.... Er mindre irriterende å bare bytte listene og bli ferdig med det  :ermm:  Silikon "reparerer" bare noen dager.

5368872[/snapback]

ok.. men å BYTTE listene virket jo litt voldsomt da.. noe annet stoff som er bedre egnet da? gjør ikke noe om jeg må spraye et par ganger hver vinter..

Lenke til kommentar
Ikke bruk silikonspray, den ødelegger listene.... Er mindre irriterende å bare bytte listene og bli ferdig med det  :ermm:  Silikon "reparerer" bare noen dager.

5368872[/snapback]

ok.. men å BYTTE listene virket jo litt voldsomt da.. noe annet stoff som er bedre egnet da? gjør ikke noe om jeg må spraye et par ganger hver vinter..

5369546[/snapback]

Du kan gni stearin på kanten av glasset hvis du kommer til. Bare bruk et helt vanlig telys.

T'Weed

Lenke til kommentar

5368872[/snapback]

5369546[/snapback]

Du kan gni stearin på kanten av glasset hvis du kommer til. Bare bruk et helt vanlig telys.

T'Weed

5371703[/snapback]

ok! takk for tipset! kan ikke skade å prøve!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...