Gå til innhold

Hvor trofast er DU når det gjelder produsenter?


Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Personlig så prøver jeg meg fram selv. Hører sjelden på noen og tester men de gir jo en liten retningslinje da. Men egen erfaring er den beste testen.

 

Som sagt, smaken er som baken, den er delt i to

Lenke til kommentar

Jeg er sånn halvveis trofast. Ikke fordi jeg synes at et merke er kult, men fordi jeg setter forutsigbarhet høyt på prioriteringslista når jeg kjøper utstyr. Noen merker *vet* jeg hva står for og da blir det lett til at jeg velger disse merkene for å være sikker på hva jeg får. Av og til tester jeg nye merker fordi jeg tror det nye merket er vesentlig bedre enn det jeg har brukt før, men som regel i dataverdenen så yter produktene som regel veldig lik og da velger jeg det jeg er kjent med. Ikke noe poeng i å risikere stabiliteten til maskinen for 10FPS i Quake. Derfor har jeg en liten liste (ATI, Intel, Asus, Abit, Matrox, nvidia, AMD, Gainward, 3com, Corsair, Apacer, Eizo + noen til) som jeg stoler mer enn på andre.

 

men svaret på spørsmålet ditt om jeg velger merke forann kvalitet er nei.

Lenke til kommentar

Følger med på hva som skjer og kjøper det jeg føler gir meg best ytelse/stabilitet/forutsigbarhet innenfor mitt budsjett, når jeg føler jeg trenger noe nytt.

 

Det eneste merket jeg har holdt meg trofast til er Plextor (cdromer og brennere), men jeg føler at de svikta oss standhaftige scsi brukere når de sluttet å gi ut scsi utgaver av de nyere brennerne. Må vel se meg om etter noe annet hvis jeg føler at 12x min blir for treg.

 

_________________

Competent people solve problems, smart people prevent them!

 

Du får aldri bruk for det du samler på før dagen etter at du har kastet det!

 

[ Denne Melding var redigert av: Shepherd på 2002-09-08 01:36 ]

Lenke til kommentar
Quote:


Dotten skrev (2002-09-08 01:09):



Merker at flere her inne er veldig trofaste mot prodsenter. Dette gjelder spesielt AMD/Intel og NVIDA/ATI. Er folk her inne så "fjortis" trofast at merkevarenavnet går foran kvalitet?

Må det uansett være prosessor fra AMD eller Intel eller velger du kun utifra hva som er best?




Det har ikke noe si hva som er best, Men det som er raskest, Stabilt, Bra drivere,
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...