janerikl Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Jeg har nettop kjøpt meg en Nokia n70 og lurer på om det er noe vits i å bytte den mot en SE w900i? Jeg synes selv at N70 er litt for avansert for meg, men fin er den . Jeg har fått tilbudt å bytte min Nokia+500kr mot en w900i som er fin som ny. Skal jeg gå for det eller har jeg kjøpt katta i sekken? Takk for alle svar. Endret 1. januar 2006 av janerikl Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg har nettop kjøpt meg en Nokia n70 og lurer på om det er noe vits i å bytte den mot en SE w900i? Jeg synes selv at N70 er litt for avansert for meg, men fin er den . Jeg har fått tilbudt å bytte min Nokia+500kr mot en w900i som er fin som ny. Skal jeg gå for det eller har jeg kjøpt katta i sekken? Takk for alle svar. 5367850[/snapback] Selv syns jeg N70 er i største laget, og da W900i er enda større tror jeg ikke at jeg hadde bytta, men dette er jo helt opp til deg... Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Her må du jo selvfølgelig selv finne ut om det er nødvendig å bytte. Hva du har behov for i en mobiltelefon? Selv hadde jeg aldri foretatt den byttehandelen. N70 er jo knall. Lenke til kommentar
janerikl Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg har ikke egentlig bruk for word, powerpoint eller adobe . Jeg er ingen foretnigsman så . Synes N70 er bare kul og status symbol så derfor kjøpte jeg den Men trenger virkelig mp3 spiller oxo da. Lenke til kommentar
Iseliiin Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 du burde bytte w900 er mye bedre.. ( syns jeg ) :!: Kjempe bra kamra og veldig bra mp3 gjør det du føler for klem Lenke til kommentar
janerikl Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Trur jeg går for det jeg. Takk for alle svar da:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå