Torjus Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Broderen min sa at de solgte chess produkter hos rema1000. Stemmer det? Han sa at det lønnet seg å kjøpe der for du fikk mer ringetid eller noe sånt. (Skal ha kontantkort) Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Du kan kjøpe en Chess-pakke med ringetid og noe annet stæsj. Det skal nok lønne seg ja. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Du betaler 95 kr for en Chess-pakke hos Rema1000 og får abbonement inkludert ringetid verdt 300 kr, spill/ringetoner til 100 kr og fri etablering av abbonementet du velger verdt 100 kr. Så for 95 kr får du tjenester hos Chess til 500 kr, vil si det er en gunstig avtale. Du kan lese om dette på Chess.no! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Du betaler 95 kr for en Chess-pakke hos Rema1000 og får abbonement inkludert ringetid verdt 300 kr, spill/ringetoner til 100 kr og fri etablering av abbonementet du velger verdt 100 kr. Så for 95 kr får du tjenester hos Chess til 500 kr, vil si det er en gunstig avtale. Du kan lese om dette på Chess.no! 5368337[/snapback] Kult! Stikker ned og kjøper det i morgen! Men jeg er bare 16. Må jeg ha med feks broren min som er over 18år sånn at det kan stå i hans navn? (Jeg har telenor nå og det står i hans navn...) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Har også vurdert ches lenge nå.. kansje jeg går over.. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Du må være 18+ år for å tegne et abbonement hos Chess, så med hjelp fra din bror og hans personnummer så skulle det ikke være noe problem å portere nummeret ditt fra Telenor. Endret 1. januar 2006 av escobar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå