.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 ''Brannmur-port 3014 eller noe sånt må være åpen. EDIT!: Det er UDP port 3074 i brannmuren som må være åpen! Brannmuren på PC'en? hvis PC'en eller brannmuren på PC'en er slått av har den ingen funksjon.. Men routeren har nok brannmur! '' noen så kan fortelle meg hvordan jeg gjør dette? Lenke til kommentar
nifty Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hva slags ruter? Hvilken bredbåndsleverandør ? osv.... _nifty_ Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 porten må være åpnet i router/ADSL modem... Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) det er en Eten Fast Switch og det er Tele2 adsl jeg har nifty porten må være åpnet i router/ADSL modem... 5367859[/snapback] hvordan er det jeg gjør dette? Endret 1. januar 2006 av Alper Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Siden du har Tele2, så har du ingen router/brannmur. Jeg regner her med at den switchen du viste bilde av er den eneste nettverksenheten mellom din pc og modemet. Altså trenger du mest sannsynlig ikke å åpne noen porter. Men, du kan likevel ha en brannmur installert på pc-en (programvare). F.eks. ZoneAlarm, Norten Internet Security, XP sin innebygde hvis du kjører windows. Det er i såfall i denne du må åpne porten. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Siden du har Tele2, så har du ingen router/brannmur. Jeg regner her med at den switchen du viste bilde av er den eneste nettverksenheten mellom din pc og modemet. Altså trenger du mest sannsynlig ikke å åpne noen porter. Men, du kan likevel ha en brannmur installert på pc-en (programvare). F.eks. ZoneAlarm, Norten Internet Security, XP sin innebygde hvis du kjører windows. Det er i såfall i denne du må åpne porten. 5369508[/snapback] javel såpass ja, men hvordan gjør jeg så dette da? Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Gå inn i Kontrollpanel, så velger du Brannmur. Deretter velger du Unntak, så velger du Legg til port og legger til porten du vil åpne: That's it! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 ok, men når jeg går på kontrollpanel så står det ikke noe brannmur der men det står Securitycenter er det der jeg skal trykke å så Windows Firewall? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå