sky-fire Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) noen som vet hvordan sette opp et anlegg på pc`n ikke slik du kjøper i butikken men høytalere du kjøper løst og bygger kasse til sjøl. bass og mellomtone sett.. har bygd kassene og satt i høytalerne mangler bare å koble til dataen. Endret 2. januar 2006 av sky-fire Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Er vel bare koble 2' til 1' -lydkabel. en slik en, det er det jeg bruker til annlegget mitt Scotty Lenke til kommentar
icer Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Er vel bare koble 2' til 1' -lydkabel. en slik en, det er det jeg bruker til annlegget mitt Scotty 5367803[/snapback] Øhhh... Vert en idè å hatt forsterker kanskje? Kobler elementene til et delefilter og videre til en terminal der du kobler til ledningen fra/til forsterkeren... Fra forsterkeren har du en slik ledning som Scotty nevner Har du ikke gjort dette før anbefaler jeg deg at du hører med noen som kan med kassebygging og kan hjelpe deg... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Større sjangs for å få svar om du formulerer deg litt bedre og spør i riktig kategori. Lenke til kommentar
icer Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Det også... Skulle lagt den i "Audio" Spez siste linjen "eller i det hele tatt bygge ett bra anlegg til rommet" ødela hele greia for deg... Var veldig misvisende iforhold til det som står over... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå