vivastar Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Jeg lurer på om det finns programmer eller noe i windows sånn att man kan høre telefonsamtaler?? jeg får det til når jeg skal koble meg opp til internett men jeg hører bare 3-4 sekunder før det blir brutt, sånn at jeg ikke hører noe lenger! fins det noen programmer til dette eller?? PS: jeg bruker 56k modem, bare for å si det Endret 1. januar 2006 av vivastar Lenke til kommentar
JPedro Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg lurer på om det finns programmer eller noe i windows sånn att man kan høre telefonsamtaler?? jeg får det til når jeg skal koble meg opp til internett men jeg hører bare 3-4 sekunder før det blir brutt, sånn at jeg ikke hører noe lenger! fins det noen programmer til dette eller?? PS: jeg bruker 56k modem, bare for å si det 5367705[/snapback] Det er vel bare å gi modemet riktig AT kommando, husker ikke om det var en extension eller en standarisert kommando. Mn : (Speaker Control) This command selects when the modem speaker will be on or off. M0 : The speaker is always off. M1 : Enables the speaker during call establishment, but off after the carrier is detected. M2 : The speaker is always on. M3 : Disables the speaker during the dialing period and receiving carrier, but on during answering. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 hvor du gir disse AT kommandoene da? orker ikke å lete! Lenke til kommentar
JPedro Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 F.eks Hyperterminal eller at man modifiserer selve driver fila. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå