AOe Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg og noen kamerater har av div. grunner ønske om å koble sammen ett eller flere lokalnett sammen til ett stort over internett. Min fetter som straks er ferdig på NTNU sier at det er mulig, med den rette programvaren, men at det er en grunn til at operatørene (telenor, nextgentel ol.) kan selge det (les: det er litt vanskelig). Kan noen forklare meg hvorledes dette kan gjøres? Jeg er ikke helt nAAb, men nesten Lenke til kommentar
Marti Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Kanskje ikke akkurat hva du trenger men prøv hamachi. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hva med å sette opp et VPN? Lenke til kommentar
AOe Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 HEFTIG! DET FØRSTE FUNKER SOM F! Lenke til kommentar
Marti Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 HEFTIG! DET FØRSTE FUNKER SOM F! 5367616[/snapback] Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Virker dette bra til LAN-spill også ? Med utgangspunkt i at de som skal spille har bra linjer/lav ping ? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 har det så samme fordelene som ved et vanlig nettverk? slik som finne hverandre i "vis datamaskiner i arbeidsgruppen" eller? Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Noen her som bruker programmet? Hvilke erfaringer har dere med programmet? Hvordan fungerer det, kan man dele filer på samme måte som på et vanlig lan? Er det mulig å skrive ut direkte fra programmet? Har tittet litt rundt på web siden til programmet men fant egentlig ikke så mye informasjon om mulighetene...... Er dette for godt til å være sant? Kent Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hvis linja er god, så skal det ikke være noe prob å spille over hamachi. Den virker akkurat som en vanelig kobling mot et lokalt nett. Det skal også være mulig å bruke skriver via Windows skriverdeling... Lenke til kommentar
Marti Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Som Moy sier, det blir som et vanlig lokalt nettverk. Kameratene mine og jeg spiller ofte Warcraft III over hamachi. Funker utrolig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå