-kga- Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Trenger hjelp til og finne ett kabinett + powersuply + vifter. Viktig att det skal være stille, og helst ikke dyrere en 2k Kabinett - Viktigste er at det skal være støydemende ( Lei av å ha ett jagerfly på rommett ) - Ha mange HD plasser er også viktig, minnst 6 plasser - Design er ikke så viktig, men ønsker helst noe stilrent og fint design, ikke no fansy bling, bling greier. Powersuply - Viktigste er at det skal være stille her også - Ha kraft nokk til og drive mange harddisker + resten... 500w? - Helst ikke noe fansy lys tull som forstyrrer nattesøvnen Vifter - Stille vifter som passer til anbefalte kabinetter - Helst ikke no fansy bling bling greier her heller Total - Helst ikke mer en 2000kr for allt sammen, men noe over kan gå om det Anbefalles sterkt Forslag til andre produkter og hjelpemidler til og få lite støy taes taknemmelig imot også. Noen kabinetter jeg har tittet på, men er usikker på støynivået. Coler master stacker Chifetec Antec Lianlee usikker på om det er nokk HD plasser. EDIT1: Satt må minnst 6 HD plasser. Endret 2. januar 2006 av Lord-KGA Lenke til kommentar
Locci Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Hadde kanskje hvert greit om du nevnte hvor mange disker du har Endret 1. januar 2006 av Loc Dogg Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg har kjøpt dette kabbinettet for ikke så lenge siden... det er ikke plass til så mange harddisker, men jeg skal love deg at det er stillegående! jeg hører fortsatt at det er no maskin der da, så jeg kjøper noen kjølere som går mye roligere!! Anbefaler det på det sterkeste! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Trenger hjelp til og finne ett kabinett + powersuply + vifter.Viktig att det skal være stille, og helst ikke dyrere en 2k Lianlee usikker på om det er nokk HD plasser. EDIT1: Satt må minnst 6 HD plasser. 5367373[/snapback] Kabinettet har fem HD-plasser, men du kan jo bare kjøpe noe alà Denne bare uten hull i fronten. Fant den ikke MP. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Trenger hjelp til og finne ett kabinett + powersuply + vifter.Viktig att det skal være stille, og helst ikke dyrere en 2k Lianlee usikker på om det er nokk HD plasser. EDIT1: Satt må minnst 6 HD plasser. 5367373[/snapback] Kabinettet har fem HD-plasser, men du kan jo bare kjøpe noe alà Denne bare uten hull i fronten. Fant den ikke MP. 5368298[/snapback] Du kan jo også bare legge dem et eller anna sted rundt i kabinettet Lenke til kommentar
Locci Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Lian-li toweret + denne = 9 hdd plasser om du ikke har diskett stasjon Lenke til kommentar
spyro Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Lian Li kabinettet + denne + Mist 500w + 2st. denne. Pris= ca 2500kr. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Vill nokk si dette er brudd på 3-ords regelen.. prøv å finn på en bedre emnetittel Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Vill nokk si dette er brudd på 3-ords regelen.. prøv å finn på en bedre emnetittel 5371166[/snapback] han har da 3 ord... Lian li + Mist psu de viftene som følger med kassa lager da kun 16db støy, altså ikke noe poeng å bytte ut de! kabinette er også støydempet. psu en er en meget kraftig/stabil stillegående psu! som virkelig kicker ass! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Vill nokk si dette er brudd på 3-ords regelen.. prøv å finn på en bedre emnetittel 5371166[/snapback] han har da 3 ord... 5374802[/snapback] Var ikke 3 ord før, han har nok redigert ja.. Men on-topic: Som nevnt over lian li er et godt valg.. Når det gjelder psu har vi Hiper.. Eller Ocz.. Eller den mist`en som er nevt overfor.. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Vill nokk si dette er brudd på 3-ords regelen.. prøv å finn på en bedre emnetittel 5371166[/snapback] han har da 3 ord... 5374802[/snapback] Var ikke 3 ord før, han har nok redigert ja.. Men on-topic: Som nevnt over lian li er et godt valg.. Når det gjelder psu har vi Hiper.. Eller Ocz.. Eller den mist`en som er nevt overfor.. 5374864[/snapback] så sant så sant, men ingen av de psu ene der føres av microplex, og er jo en fordel å kjøpe alt på et sted for å spare frakt etc en annen ting er jo at ocz har blå leds, noe som trådstarter helst ikke ville ha! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Er vel ikke fancy selv om det er en ledvifte eller? (Ok, litt da..) Hvis han vil ha et kabinett uten plexi, har vel det ingen ting å si.. Anbefalte den psu`en fordi den er bra.. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Er vel ikke fancy selv om det er en ledvifte eller? (Ok, litt da..)Hvis han vil ha et kabinett uten plexi, har vel det ingen ting å si.. Anbefalte den psu`en fordi den er bra.. 5374916[/snapback] nå blir dette litt oftopic, men de blå led ene vil lyse ut"bak" kabinette! og i et mørkt rom vil dette syns ganske bra, trådstarter skal nok sove med pc en på virker det som og da er dette litt kjip! men hvorfor ikke bare kjøpe et par øreklokker og noen "sove briller"? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Haha, enda mer off-topic: Er jo ikke sikkert kabinettet står med den bakdelen ut mot der han sover da.. Normalt står jo kabinettet inn mot veggen, dusten er det vel faktisk mulig å bytte ut den vifta... Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Haha, enda mer off-topic:Er jo ikke sikkert kabinettet står med den bakdelen ut mot der han sover da.. Normalt står jo kabinettet inn mot veggen, dusten er det vel faktisk mulig å bytte ut den vifta... 5374947[/snapback] da avslutter vi denne diskusjonen, og jeg har rett uansett vilken vei kabinette står så vil man se lyset! hvis det er mørk i rommet, du kan jo nappe ut led vifta og skru av katodene dine selv mr.razer. så ser du.. ja man kan jo ta ut ledene, men da kan man jo likegodt kjøp MIST psu en, som er minst like bra! desuten så selges MIST psu en på Microplex, der Lian LI kabinette jeg linka til selges. derfor anbefalte jeg MIST sin psu! Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Takk for svara... trur jeg går for det lianlee kabinette + MIST PSU. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Veldig godt valg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå