DestructO Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 jeg har denne forsterkeren.. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124254&cks=PRL skal bruke det til å se film osv Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Disse er det mye lyd for pengene i! Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Disse er det mye lyd for pengene i! 5367317[/snapback] Det gjør de sikkert,men reciveren til trådstarter er alt for svak. Ca 6x30 watt (ærlige watt). Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) er den vel ikke! Kompis av meg har kjørt sånn i over et år! Den leverer nok p0wer på fronthøyttalerutgangene! Jeg hadde samme receiver før jeg solgte den til fordel for logitech z-5500. og da kjørte jeg 2 x 8" i hver fronthøyttaler som var på 200W. hver.. det holdt også fint..Klart den ikke drar de opp på 100 gb med full bass.. jeg sier bare at det holder fint! Edit: Vi prøvde også 2 par.. Det gikk ikke fullt så bra.. Men overaskende bra x] Endret 1. januar 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Eltaxen trekker 320watt fra strømnettet. Du kan jo regne ut selv hvor mange watt den virkelig er. Jeg får det til å bli 6x35 watt kontinuerlig i surround. Ikke akkurat et kraftverk eller hva? Endret 2. januar 2006 av Morten K Lenke til kommentar
drugis Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 har du høytalerne, sjuuuuukt goe, lettdrevne er dei og! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 jaja, det stemmer det Morten K. Men jeg er overrasket over hvor bra den drar de uansett.. Om man ikke er sånn "techno-freak" vil man ikke kunne ha på full bass på de eltax'ene, for det blir "for mye" da blir det lettere å dra de.. Men man får ikke utnyttet de fullt ut.. Men det går bra hvertfall til den! Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Husk bare på at det "verste som finnes" er alt for store høyttalere til en alt for liten forsterker. Det er nettop av den grunnen at folk sprenger høyttalerne sine. Det går ofte fint en lang stund,men når man har en "fuktig" fest sier det POFF. Da har man brent opp et element eller to. Som oftest diskantene. I Eltaxene er elementene også av dårlig kvalitet noe som gjør at de sprenges enda lettere. Lenke til kommentar
DestructO Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Husk bare på at det "verste som finnes" er alt for store høyttalere til en alt for liten forsterker.Det er nettop av den grunnen at folk sprenger høyttalerne sine. Det går ofte fint en lang stund,men når man har en "fuktig" fest sier det POFF. Da har man brent opp et element eller to. Som oftest diskantene. I Eltaxene er elementene også av dårlig kvalitet noe som gjør at de sprenges enda lettere. 5371137[/snapback] kan du gi meg noen bedre alternativer til høytalere da ? EDIT: evt. en annen forsterker til rundt 2000kr.. Endret 2. januar 2006 av DestructO Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Tja...et par CERWIN-VEGA V-10F skulle vel fungere greit. Litt i største laget de også,men de er lettere å drive enn Eltaxene og har også bare et basselement i stedet for 2. Lenke til kommentar
DestructO Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 si at jeg kjøper http://www.hifiklubben.com/no/produkter/hj...er.htm?id=6231# istedet... hvilke høytalere an jeg da bruke? så billig som mulig.. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 si at jeg kjøper http://www.hifiklubben.com/no/produkter/hj...er.htm?id=6231# istedet... hvilke høytalere an jeg da bruke? så billig som mulig.. 5371722[/snapback] Da vil de Cerwin-Vega høyttalerne passe ypperlig. Den Naden ser svak ut på papiret,men den grisebanker Eltaxreciveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå