chase Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hei jeg tenker på å skaffe meg vannkjøling, har sett litt rundt og funnet ut at det lureste er å kjøpe et sett. jeg har sett litt på dette: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=-...C02&mcat=14s385 I tillegg trenger jeg en GPU blokk til mitt 6600 gt VGA kort noen som har noen andre sett de heller vil anbefale? Petter Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Ser greit ut det settet der, faktisk et av de bedre til den prisen tror jeg. Denne blokka passer ditt 6600GT. Endret 1. januar 2006 av ManagHead Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Det settet der tror jeg holder i lange baner, og prisen er ganske fin. Men jeg ville heller satt sammen et sett selv. Altså ta det samme som følger med i den pakken, og bytt bare ut radiatoren til en dual? Den koster ikke så mye mer. Det ville hvert fall jeg gjort. Men spørs hvordan plassen i kabinettet ditt er da selvfølgelig! Lykke til Lenke til kommentar
chase Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Ja, ang plass så tror jeg ikke jeg har plass til en dual, men kanskje jeg kunne byttet ut singel raddisen i en black ice extreme? eller er det ikke så mye forskjell? Petter Lenke til kommentar
chase Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Noen som vet om det er betydelig forskjell på en black ice extreme radiator og en helt vanlig? Begge er singel.. Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå