magnusnilsen Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg bruker min Qtek til å sjekke epost mm. nå jeg er ute å reiser, men jeg lurer litt på hvordan man deaktiverer GPRS etter bruk? Uten å rs telefonen? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 gprsmonitor fra spb ;p eneste måten jeg har sett så langt. Da får man en knapp som sier disconnect i gprsboblen. Evt så kan du jo skru på og av flightmode Lenke til kommentar
magnusnilsen Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Ok:) TAKK for raskt svar! Hvor får man tak i det programmet? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 det koster dessverre penger, men er her http://www.spbsoftwarehouse.com/products/gprsmonitor/?en . Lenke til kommentar
dai_ca Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Den enkleste måten er rett og slett å holde inne den røde ringeknappen i 4 sekunder;-) HELT GRATIS Lenke til kommentar
magnusnilsen Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Hvorfor har ikke qtek laget det slik at det er mulig å slå av gprs? Finnes det gratis prog som kan gjøre det? Lenke til kommentar
magnusnilsen Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 dai_ca? Tusen takk;) Den var ikke dom! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå