kake_fredrik Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Hoplan 20-22 Januar i 2006. Vi kan love: Masse compoer, freshe premier og høy ”fun” factor. Du kan vel ikke si nei til en gøy helg i januar. Jeg vil kalle dette en god start på nyåret, kanskje du er så heldig at du trekker med deg hovedpremien på 2000kr i CS 1.6 eller hva? Men selvfølgelig skal vi ha andre compoer i bla BF2, NFSUMW og div fun compoer. Så gjør klar pcen dra med deg vennene dine gjerne damen (20 % for jenter) og gjør deg klar for et hyper lan på Hop Ungdomskole, vi kan love at dette blir ekstrem morro. Mvh. HopLAN crew For mer info sjekk: www.hoplan.net Endret 1. januar 2006 av kake_fredrik Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Reklame og caps-lock. Tråden stenges. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Reklame og caps-lock. Tråden stenges. 5367226[/snapback] til din informasjon så er det faktisk lov og fortelle folk her i dette forumet om lan events. slutt og lek moderator du fredrik B. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Berre for å sitere kategoribeskrivelsen: Informasjon om LAN-parties, diskusjon rundt temaet og arrangementene. Så i akkurat denne kategorien er det lov med "reklame", mein selfølgeleg i henhold til kategoriens intensjon. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Synd at du ikke klarte å promotere dette riktig, jeg leste capslock og da skjønner jeg godt reaksjonene. HopLAN finner sted på Hop Ungdomsskole i Bergen, og har kapasitet til like over 100 deltakere. På fjorårets arrangement var det rundt 70 deltakere innom. Håper du tar turen hit. Mer info finnes som sagt på www.hoplan.net Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Synd at du ikke klarte å promotere dette riktig, jeg leste capslock og da skjønner jeg godt reaksjonene. HopLAN finner sted på Hop Ungdomsskole i Bergen, og har kapasitet til like over 100 deltakere. På fjorårets arrangement var det rundt 70 deltakere innom. Håper du tar turen hit. Mer info finnes som sagt på www.hoplan.net 5392856[/snapback] capslock ble brukt når han hadde forkortelser på spill...... Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Snodig innlegg til FredrikB da Så for meg caps i topic jeg.. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Snodig innlegg til FredrikB da Så for meg caps i topic jeg.. 5404185[/snapback] neida robert var det først men endret det ett minutt senere. glemte capslock vettu. men nå er det ikke lenge til hoplan går av stabelen her. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Nope, 4 dager på min kalender! Er vel 35 påmeldte nå, men kommer vel inn noen påmeldinger i løpet av uken også får vi håpe Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 er veldig mange som stiller på døren sier de. jaja Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 idag går lanet av stabelen. jeg er på vei ut døren nå.. husk at dørene åpner kl 1800 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 daim.. ikke så lenge igjenn da .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå