fAight Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 hei, kanskje har noen postet dette problemet før, men jeg søkte og fant ikke noe svar, so here we go... med nevnte driver blir det svart-hvitt når jeg bruker tv-ut på S.kortet mitt (Asus v8420/TD, g4ti4200 128 DDR). Noen andre som har hatt dette problemet med 40.41-driverene? hvordan kan jeg fikse det uten å bytte til gamle drivere? Tips? takk for svar.. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Funker det med andre drivere men ikke disse? Høres rart ut :smile: Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Det er jo enn så lenge BETA, så smør deg med LITT tålamot! :smile: Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Jeg og har det problemet, noen som har funnet en løsning på det? Lenke til kommentar
tgrude Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Prøv å endre til Pal-B, ikke NTCS eller hva det heter.. Funka til meg..:smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå