SideburnsKongen Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Dette blir en tråd som er ganske lik som "Deres kabinetter her", men jeg prøver alikvel..Et casemod galeri rett og slett.. Her kan dere poste Casemods`ene deres.. Så slipper vi alle de trådene hvor dere skal poste feks deres chieftec kabinett.. Så her får vi samla alt på et sted.. Post mange bilder.. Post må inneholde bilder.. Det er en del uenighet om denne tråden, så jeg får høre på forslagene deres.. Hvis du skal gi en komentar fra et annet bilde legger du også ut et bilde.. Hadde hvert fint om en moderator hadde fjernet alle unødvendige innlegg... Endret 5. januar 2006 av Mr_Razer Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hjeeeelp..! Ikke enda en slik tråd.. =S I og for seg selv litt bedre enn de forrige, men alikevel.. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hadde ikke Overklokking.no et casemod-galleri en gang? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Joda.. Problemet med det er at det er ekstremt dårlig oppdatert kan man si! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Skal det være ferdige moder her? eller halvferdige moder? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Halvferdige modder er fint.. Com whit it.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Det vil kommer tekst en gang i tiden Endret 1. januar 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) IBTL. Hva faen er vitsen? Kan dere ikke bare lese worklogs? Dessuten kommer bare de fra forumet til å poste her, og de moddene kan vi bare finne selv! Endret 1. januar 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 IBTL. Hva faen er vitsen? Kan dere ikke bare lese worklogs? Dessuten kommer bare de fra forumet til å poste her, og de moddene kan vi bare finne selv! 5369600[/snapback] Dette er vel for de som ikke gidder å lese worklogs da, blir vel som et galeri. ibtl? hva står det for da? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Nice Klikka_bZerk.. Har føgt med i work loggen også da.. Tenkte bare at dette var stedet for å samle alt på et sted... Ikke så mye posetivt her nei.. Lenke til kommentar
egOIst Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Her har vi mitt... bare å spørre hvis det er noe... mvh Arne Endret 2. januar 2006 av egOIst Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Er jo greit med et galleri da, som det er litt samlet. Istedenfor å lese mellom alle workloggene... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Ja, men da burde det være pure galleri. Ikke noen kommentarer. Så skulle man ordnet det burde man hatt noe sånt som "ingen poster uten bilde". Eller noe i den dur. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Synes Overklokking burde starte med et galleri helt fra scratch. Noe som blir mer tilgjengeling med bl.a en post på forumet. Jeg er i allefall aldri inne på sidene til Overklokking og kikker, sikkert grunnet dårlig oppdatering. Kikker bare på forumet jeg. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hva brukte du til å kutte plexien i front, egOIst?... Truls Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Zevs_: Amen! Men jeg tviler på at det skjer før 2007, om du kjenner til T-skjorte saken.. Er ennå ikke ordna, og det har pågått i laaang tid. Men det er jo lov å drømme da.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Syns dette er en fin tråd jeg.. Får vel se om jeg kansje poster q-tec modden min her etterhvert Lenke til kommentar
egOIst Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hva brukte du til å kutte plexien i front, egOIst?... Truls 5371070[/snapback] Jeg kuttet plexi glasset med stikk sag først så pusset jeg. Dette grunnet at med kappe skiver på f.eks dremel, vil du smelte glasset raskere enn du kapper, da vil det bli stygt. Stikk sag og pusse maskin etterpå er tingen synes jeg. Jeg vet du også kan kjøpe kappe skiver til dremel som ligner et sagblad på en måte, kansje dette ville funket også, er ikke sikker fordi jeg ikke har prøvd enda Arne Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Da har jeg redigert førstepost, dette er bare et forslag... Vi får se om dette går... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå