Zer0d Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hei. Jeg har prøft og overklokke mitt Asus GeForce 6600 kort med RivaTuner og PowerStrip men det virker ikke som at det blir noen forskjell i det heletatt. Jeg kjørte 3DMARK03 men fikk samma poeng sum før og etter. Mange sier at man kan overklokke med en funksjon som føller med i asus driveren men jeg finner den ikke inne på Properties -> Settings -> Advanced -> GeForce 6600. Er mitt kort blokka for overklokking eller hva kan vere feilen? ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Kortet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310289&cks=PRL ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar
mygve^ Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Pass på at du overklokker kortet i 3d modus og ikke 2d modus. Lenke til kommentar
Zer0d Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Preformance 3D eller Low Power 3D ? Den står på Preformance 3D nå. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) 6600 har ikke separate klokkefrekvenser for 2D og 3D. Det skal følge med et program som heter Asus Probe eller noe på CDen. Husker jeg hadde trøbbel med å faktisk få dette installert. Husker ikke hvordan jeg gjorde det. Endret 1. januar 2006 av jonepet Lenke til kommentar
Zer0d Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Skal jeg gå inn på Customize på Driver Settings eller Target Adapter? Når jeg gjøre det på Driver Settings får jeg opp den overklokkings menyen men når jeg går på den andre kommer dette opp: Lenke til kommentar
Zer0d Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Aha skal sjekke CD'n Lenke til kommentar
Zer0d Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Fant softwaren Før fikk jeg 13 970 i 3DMARK02 Edition 2 men nå får jeg 15 065 Hvilken versjon av 3DMARK er best? Lenke til kommentar
Zer0d Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Hvor mye kan jeg klokke kortet til? Se folk har opp til 500/1300 og mere :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå