big_duke Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 jeg har hørt at sp 1 og 2 inneholder ting som ikke sp3 inneholder, slik at for at alt skal være "fixa" må man kjøre 1,2 og 3 er dette tilfellet :???: Lenke til kommentar
Shepherd Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Nope sp'ene er kumulative. Lenke til kommentar
big_duke Skrevet 7. september 2002 Forfatter Del Skrevet 7. september 2002 det var det jeg også trodde, men har du en adresse der det står noe om det. Skal prøve å overbevise kompisen min skjønner du Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 sp3 skal inneholde både sp1 og sp2 så du trenge bare installere sp3 Lenke til kommentar
Shepherd Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Quote: Den 2002-09-08 01:09, big_duke skrev:det var det jeg også trodde, men har du en adresse der det står noe om det. Skal prøve å overbevise kompisen min skjønner du Sjekk størrelsen på de så skjønner han det nok sikkert, sp1 altfor stor (hehe), sp2 enda litt større, og sp3 det største beistet av dem alle. Det står ganske godt dokumentert på microsoft's hjemmesider. [ Denne Melding var redigert av: Shepherd på 2002-09-08 01:44 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå