Obit Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Hallo. Har hatt dette skjermkortet i snart et år nå, og det har vel vært problematisk de siste 6mnd eller noe sånt. Det er forsåvidt et "Gainward GeForce 6600GT 128MB GS GDDR". Det som skjer er at av og til når jeg f.ex browser web-sider med mye grafikk, for eksempel vg.no, gamer.no ol. så "blafrer" skjermen litt i svart, og etter det så virker ikke video-avspilling, spill i vindu, det blir bare ikke noe bilde. Lyden funker likevel fint på filmer. Det som gjør det levbart er at om jeg skifter skjerm-oppløsning så fungerer skjermkortet helt fint igjen, helt til det samme skjer om igjen da. Det hele blir mye værre om jeg har på tv-out. I stedet for å bare blafre i svart, for så å fortsette i litt redusert stand, så blir bare skjermen helt svart og jeg må reboote. Annet enn dette så fungerer skjermkortet helt perfekt. Det klikker aldri mens jeg ser film, spiller, osv. Kan godt finne på å klikke om jeg åpner en video fil *mens* jeg spiller da, eller åpner en aktiv internett side mens jeg spiller. Iom. at skjermkortet er stabilt mens jeg spiller osv. lurer jeg på om det er et directx problem, men jeg har oppdatert både directx og skjermkort driverne uten at dette har hatt noen positiv effekt. Hjelp mottas med takk! Endret 1. januar 2006 av Obit Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Det kommer ikke en feilmelding om at det er for lite systemresurser? Lenke til kommentar
Obit Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Det kommer ikke en feilmelding om at det er for lite systemresurser? 5372286[/snapback] nope.. Lenke til kommentar
AkselJ Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 prøv med nyeste driverne og sjekk tempen Lenke til kommentar
Obit Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 prøv med nyeste driverne og sjekk tempen 5375781[/snapback] tempen er fin, ellers ville den ha klikka når jeg spiller, det gjør den ikke. Driverne er som sagt oppdaterte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå