Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PCen be plutselig treg etter dvalemodus!

Anbefalte innlegg

Hei!

Kom Hjem fra LAN for et par dager siden da PCen funka problemfritt. Tok maskinen i dvale modus og gikk. Da jeg kom hjem skulle jeg starte PCen og den gikk usannnsynlig tregt! Jeg kom ikke inn i Windows (XP) så jeg skrudde PCen av ved hjelp av av knappen på PCen. Stat\rtet PCen igjen og kom inn. Pcen brukte lengre tid på oppstart og når jeg endelig kom inn til skriveborden brukte den evigheter med å lade alle oppstartsprogrammene.

Nå kan jeg ikke spille spill, høre musikk osv. fordi spillene og musikken hakker.. Har kjørt gjennom Windows Update for ¨å se om det funka, men nei.. Alt var like hakkete. :(

Det eneste jeg gjorde ar å sette maskinen i svalemodus.. Det kan vel ikke lage maskinen så treg! Kan det det?

Dette har faktisk skjedd før. Etter dvalemodus mener jeg, og da formaterte jeg hele greia.. Det funka, men jeg har veldig lite lyst å formatere PCenmin nå..

Jeg har en Acer Aspire 1694WLMi Med P-M 760 2GHz

ATI mobility x700 128mb

1 gb ddr ram

100gb HD

Håper noen har svaret på hva jeg kan gjøre for å fikse PCen min.. Sover den enda?

Takker for all hjelp!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, har selv opplevd at dvalemodus fucker til, men ikke så alvorlig at ikke en RS/strategisk restart av bestemte programmer fikser det.

Du kan jo prøve å starte i sikkermodus og se om det lagger da, noe det så absolutt ikke burde.

Lenke til kommentar

Ikke noe spesielt nei, du kan jo kjøre antivirus/spyware bare for å være sikker, men det høres ikke ut som noe slikt.

Sjekk oppgavebehandling og se om noe drar altfor mye cpu/ram.

Kjører 2k selv, men har ikke XP en "tilbakestillingsfunksjon"? Slik at du kan stille til bake innstillingene til før du satt pcen i dvalemodus?

Lenke til kommentar

Det virka med gjenoppretting :)

Mistet Age Of Empires 3 saven min men... Hva ofrer men ikke...

Takker for hjelpen! :D

Edit:

Men nå er det masse ukjente filer på C: driven..

t2es.am, t2es.ar, t9s.l0 osv..

Har aldri sett dem før..

Hva er det?

Endret av moppskaft
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...