Sykkel Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Det er en lignende tråd på WoW forumet, så jeg tenkte jeg kunne lage en her også=) - Dersom du kunne velge, hvor ville du bodd i Azeroth? Kom gjerne med en forklaring på hvorfor. Jeg ville nok bodd i Mulgore eller Moonglade. Grønt og fint, alltid sol og en fredfull atmosfære Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Feralas. Digger den litt mystiske skogsfølelsen som ligger over det stedet Lenke til kommentar
Omar Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Winterspring kanskje. Eller Dun morogh/Loch modan. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Molten Core. For da ville jeg vært Epic (Iallfall i følge GRendals signatur ) Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Redridge Mountains definitift. Synes stedet er herlig, og husker det aller best i perioden lvl 20-30. Kunne blitt med på Darnassus også, hadde det bare vært litt flere folk der til vanglig. Er ganske fin by, trenger bare litt mer innmat. Er også fascinert av Ironforge, alle byttehandler, fester og events inni en slik by må jo være digg å få med seg. Synes også Thunder Bluff er ganske fint, hadde ikke hatt noe imot å bo der, nei. Må jo lukte litt med alle disse kuene som går rundt og driter da, men. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Darnassus, virker så skjønt der. Er svak for ting som minner om alver. Lenke til kommentar
Polmen Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Teldrassil definitivt! Det er jo skjønt der jo, og man slipper å være redd for mobs iogmed de er lvl 1-11 Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg ville bodd blant alvene i Dolanaar. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Sentinel Bunkhouse i Darnassus Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Elwynn Forest eller Mulgore =) Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Tror det måtte blitt Thunder Bluff, Mulgore. Bare heisen gjør det verdt å bo der Lenke til kommentar
Canute Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hvis det er heis du vil ha, hvorfor ikke The Great Lift i Thousand Needles? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Vil jo ikke bo der da... Jeg liker å bo i hus. Edit: leif. Endret 1. januar 2006 av BurTMastA Lenke til kommentar
royale Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 I den borgen i Blasted Lands. Jeg er horde though... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Helt klart Mulgore. Ingen tvil whatsoever. Må være det peneste området på hele spillet mener jeg. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Stormwind - slik ein mektig og søt by! Dessuten er det alltid varmt og godt og oppholdsvær der Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 jeg ville bodd der haleh er.... Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Enten inni Ironforge, en plass i Dun Morogh eller selvfølgelig i/eller utenfor Stormwind. Koselige, og ikke minst rimelig trygge plasser (sett at jeg var Allianceorientert). Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 EASTERN PLAGUELANDS, ACCIIIDD Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Mulgore (TB), Elwynn Forest (SW) eller Teldrassil (Darnassus) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå