tbend Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Er du fyllesjuk i dag som meg så skriv inn her,,, blir nok lite klokking i dag Lenke til kommentar
Solid Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 *peke og le* Moahhahahaha power to the clan of edrus Lenke til kommentar
knutby Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Var litt i dag tidlig men nå er jeg i for igjen! Ble kanksje litt mye i går. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Ganske klein ja. Kom hjem for en time siden. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg er ikke så fantastisk fyllasyk at det gjør noe, men det kommer sikkert i morgen. Ble på en måte litt seint/tidlig, er nok enda et stykke fra å være edru. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Va fyllesjuk før i dag, men begynner og komme meg nå. Fortsatt litt uggen.. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Litt uggen her og PS: Det er falig og så og se på at fulle folk sender "opp" rakketer sælig når det sprenges rett foran tryne på deg Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Litt uggen jeg og.. Skal snart spise kinamat! Da blir alt bra igjen Kanskje ikke tommelen min som jeg presterte å brenne ganske hardt da jeg skulle tenne på noe fyrverkeri. Den er helt glatt og full av brenne-streker. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Bittelitt vondt i huet, men tror egentlig det er søvnen i seg selv som forårsaken det. Har nippet til en babb, og skal bestille kinamat nå. Daniel Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Litt uggen her og PS: Det er falig og så og se på at fulle folk sender "opp" rakketer sælig når det sprenges rett foran tryne på deg 5367278[/snapback] Enda farligere når det står 50 folk uten kontroll og sender raketter i alle vinkler. Det er gressbranner over alt og telefonen til brannvesenet er opptatt Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Litt uggen her og PS: Det er falig og så og se på at fulle folk sender "opp" rakketer sælig når det sprenges rett foran tryne på deg 5367278[/snapback] Enda farligere når det står 50 folk uten kontroll og sender raketter i alle vinkler. Det er gressbranner over alt og telefonen til brannvesenet er opptatt 5367425[/snapback] hehe... Var det det jeg så på nyhetene nå? Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Litt uggen her og PS: Det er falig og så og se på at fulle folk sender "opp" rakketer sælig når det sprenges rett foran tryne på deg 5367278[/snapback] Enda farligere når det står 50 folk uten kontroll og sender raketter i alle vinkler. Det er gressbranner over alt og telefonen til brannvesenet er opptatt 5367425[/snapback] Vi presisterte og starte 10stk små gressbranner i går men vi fikk slukka alle med en gang... ikke bra ikke bra... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Ikke så fyllsyk men ganske kraftig fylleangst.. :-/ Lenke til kommentar
thamule Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Ganske slapp, men største delen av spyinga vart gjort i natt. Ble nok litt for mase i går ja. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Noen som har gjort nå dumt? Ikke jeg,,, begynnte å drikke klokka 02:20 i natt, ble mest full ja! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 jeg var litt tørst når jeg stod opp i dag, det er alltid slik etter en fest, drikker noen glass med vann og jeg er i topp form igjen Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 jeg var i rimelig bra form! var på varetelling 12:00 1. januar ;p Lenke til kommentar
kristian_smart Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 veit det er et par dager siden nyttårsaften.. men må si jeg følte meg rimelig shabby når jeg møtte på varetelling klokka åtte i dag tilig Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Først nå begynner formen å bli bra Tror ikke drikking er noe for meg lengre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå