Gå til innhold

Metallica skal lage nytt album?


834HF42F242

Anbefalte innlegg

Jeg synes St.Anger hadde sine øyeblikk. Ja, jeg synes trommelyden var utrolig stygg til tider. Sangene var også veldig lange og de hadde heller ingen soloer. Men sett bort fra dette (noe som tydeligvis er vanskelig for noen), så hadde St. Anger noe som ingen av de gamle albumene deres hadde. Tekstene var for eksempel veldig dype og personlige. Ingen skal komme å si at St.Anger ikke kom rett fra hjertet. Så sånn sett er dette albumet noe av Metallicas beste noensinne. Bare synd musikken selv ikke alltid fulgte opp til det som lå bak det.

Jeg har store forhåpninger til det nye albumet, og ser fram til å høre fra noe jeg mener er ett av verdens beste metal band.

 

Favorittspor fra St.Anger for meg er The Unnamed Feeling. Tøff video har den å!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om det blir likt St.Anger eller Load, skal eg personlig sende ein pose urin til kvar og ein av dei1!

 

=(

5370050[/snapback]

Hahaha, kunne ikke ha vært mer enig.

 

Personlig så synes jeg faktisk at St. Anger får Load til å fremstå som et mesterverk. The House that Jack Built er jo faktisk ikke så aller verst.

Lenke til kommentar
Om det blir likt St.Anger eller Load, skal eg personlig sende ein pose urin til kvar og ein av dei1!

 

=(

5370050[/snapback]

Hahaha, kunne ikke ha vært mer enig.

 

Personlig så synes jeg faktisk at St. Anger får Load til å fremstå som et mesterverk. The House that Jack Built er jo faktisk ikke så aller verst.

5371462[/snapback]

The house that jack built er über stygg ! :cool:

Lenke til kommentar
Personlig så synes jeg faktisk at St. Anger får Load til å fremstå som et mesterverk.

Hmm... mon tro om dette kanskje er planen deres? Redde i land forrige album :D . I så fall har vi et rimelig lavmåls album i vente... Gud hjelpe oss. :nei:

 

Nei, neste album blir i alle fall spennende. Kan egentlig gå i alle mulige retninger, ingen som klarer å sette disse gutta i "bås" lenger. Hadde et håp om at de kunne prøve en annen producer denne gangen, men de har vel sagt at Bob Rock blir ikke skiftet. Så klart, Metallica styrer hva de selv vil spille, men litt forandring kan gjøre underverker i blant.

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar
Er vell sikkert det at Lanez liker thrash gutten min, stemmen til James var thrash, nå er den muligens mye "bedre" men det er ikke thrash lenger, og da er det endel som ikke liker det mer, inkludert meg. Og ekkel lys growling, er det Black Metal du tenker på da? Så kan jeg bare si at det er fantastisk.

5369070[/snapback]

 

Ekkel lys growling!? Brenn! Er en god del metalcore og melodic death metal-band som har to vokalister. En som growler lyst og en som growler mørkt. Høres sinnsykt bra ut! Hør på The Black Dahlia Murder å så gå å ta deg en bolle!

Lenke til kommentar
Er vell sikkert det at Lanez liker thrash gutten min, stemmen til James var thrash, nå er den muligens mye "bedre" men det er ikke thrash lenger, og da er det endel som ikke liker det mer, inkludert meg. Og ekkel lys growling, er det Black Metal du tenker på da? Så kan jeg bare si at det er fantastisk.

5369070[/snapback]

 

Ekkel lys growling!? Brenn! Er en god del metalcore og melodic death metal-band som har to vokalister. En som growler lyst og en som growler mørkt. Høres sinnsykt bra ut! Hør på The Black Dahlia Murder å så gå å ta deg en bolle!

5378295[/snapback]

jess stemmer!, men nor det er hovedvokalisten som "growler lyst", så er det noke annart, men likte begge "stemmene" til vokalisten i metallica

Endret av drugis
Lenke til kommentar

Hvorfor må albumet være eller ligne noe de har gjort tidligere?

Ingen band kan dvele med fortiden, og henge seg opp i hva de har gjort tidligere. Det man kan og bør forvente, er et helt nytt album med egen sjel. Albumet skal og bør ikke forbindes med noe annet enn seg selv. Om Metallica klarer det, har de lykkes.

 

Til Metallica-fans: "Move On! ...det har bandet gjort"

Lenke til kommentar
Hvorfor må albumet være eller ligne noe de har gjort tidligere?

Ingen band kan dvele med fortiden, og henge seg opp i hva de har gjort tidligere. Det man kan og bør forvente, er et helt nytt album med egen sjel. Albumet skal og bør ikke forbindes med noe annet enn seg selv. Om Metallica klarer det, har de lykkes.

 

Til Metallica-fans: "Move On! ...det har bandet gjort"

5380906[/snapback]

Grunnen til at fansen ser tilbake på 80s stilen er nok fordi de lagde bedre musikk da og behersket den stilen mye bedre. :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...