Gå til innhold

Metallica skal lage nytt album?


834HF42F242

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Recently on their website, Metallica announced they are working on new material for their new album which should be out around 2006/2007.

 

Information going around the internet on their new album, some bits of info being put forward include: the Load drum-kit being used, solos are now back although supposedly they will be more bluesy now than thrashy as they were in Metallica's first four albums, the band are looking back at Ride The Lightning and Master Of Puppets for inspiration.

Lenke til kommentar

 

 

Har ikke store forhåpninger til dette albumet med mindre de gjør stemmen til James "ung" igjen. :p

5367195[/snapback]

 

Seriøst? Han synger jo mye bedre nå enn han gjorde når han var ung. Den pubertale, lyse, falske stemmer han hadde i begynnelsen av Metallicas karriere var bare søppel.

5367492[/snapback]

 

Den som var bra.

Lenke til kommentar

Er vell sikkert det at Lanez liker thrash gutten min, stemmen til James var thrash, nå er den muligens mye "bedre" men det er ikke thrash lenger, og da er det endel som ikke liker det mer, inkludert meg. Og ekkel lys growling, er det Black Metal du tenker på da? Så kan jeg bare si at det er fantastisk.

Lenke til kommentar
Er vell sikkert det at Lanez liker thrash gutten min, stemmen til James var thrash, nå er den muligens mye "bedre" men det er ikke thrash lenger, og da er det endel som ikke liker det mer, inkludert meg. Og ekkel lys growling, er det Black Metal du tenker på da? Så kan jeg bare si at det er fantastisk.

5369070[/snapback]

 

Jepp, hater metal med lys growling. Mørk growling er tingen (Opeth, Hypocrisy, Behemoth, In Flames, osv).

Lenke til kommentar

Gleder meg til å høre nye albumet jeg, det kan egentlig kun bli bedre enn det forrige etter min mening, som jeg ikke takler... Kirk sier selv at soloer kommer tilbake, det blir "ordentlig" trommelyd igjen osv. Faren er at det kan bli enda et Load-aktig album, men selv så har jeg ikke så veldig mye imot de platene, er en del bra der. Ikke i klasse med det de gjorde tidligst i karrieren, for all del, men fortsatt mye bedre enn mye annet som ble gitt ut på den tiden. Og hvis de selv sier mye av inspirasjonen kommer fra ride/master, tror jeg de har en sjanse til å kunne lage god musikk igjen. Har et lite håp om at de kan lage en genial instrumental til også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...