Doogle Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Kun til 2-3 av de til enhver tid nyeste ting jeg har lagt inn - mest for å huske at jeg har lagt dem inn Ting som ikke brukes fjerner jeg; liker ikke mye søl på desktopen, og det er jo strengt tatt ikke noe tid av betydning å spare fremfor å starte ting via Start -> All programs - og så har jeg jo det aller mest brukte (IE, Outlook, Winamp og et par til) på taskbaren og kan starte dem derfra. Endret 2. januar 2006 av Doogle Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Absolutt ingenting. Dessuten så har jeg bare fire mapper i startmenyen, Spill, Programmer, Tilbehør og Oppstart. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Min Datamaskin Søppelkasse - begge m gjennomsiktige (usynlige) ikoner. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 My Computer My Network Places My Documents Opera Recycle Bin Bluetooth Egen snarveimappe Det har jeg liggende. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Papirkurv Min Datamaskin Mine Dokumenter IE Mozilla FF (Mappe)Andre nettlesere (Mappe) Snarveier og Progs Adobe Photoshop Winamp Skype Ventrilo CS 1.6 (LAN) Steam Everest Home Google Earth +5 stk fileshareklienter +6 Andre mapper Edit: Pluss Object Dock (men det er ikke ikoner men ) yeh. Skal fjerne de jeg bruker skjeldenest.. Endret 6. januar 2006 av Lar5 Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Min datamaskin Papirkurv ColorPic Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Hos meg har det blitt en lei tendens at det samles masse dritt på skrivebordet.Tilslutt blir det så fult at jeg blir tvunget til å rydde det bort. 5367080[/snapback] Føler med deg.. Hvorfor? Jo.. Svaret er så lett.. Du liker å redigere i photoshop osv ikke sant? Det gjør jeg og.. har tendens til å finne/lage bilder i skrivebord, eller ting og tang som jeg trenger til redigering Lenke til kommentar
Spar Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Har bare ett ikon, papirkurv. Vet selvfølgelig at det kan slettes, men kult å ha det der Lenke til kommentar
LanCer_ Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Nå har jeg altså 0... rent skrivebord altså greide faen meg å slette papirkurven noen som veit hvordan man gjennoppretter den? Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Høyreklikk-Ordne ikoner etter-Vis skrivbordsikoner? Lenke til kommentar
toretors Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Har samla de fleste snarveien under links på taskbar-en. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg har en del liggende på skirvebordet: Min datamaskin, papirkurv, Word og Excel, Illustrator, alle installerte spill (for tiden 7), kalkulator, cd/dvd-brenneprg, fraps, tunexp, bitcomet og vlc. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Nå har jeg altså 0...rent skrivebord altså greide faen meg å slette papirkurven noen som veit hvordan man gjennoppretter den? 5395293[/snapback] http://www2.whidbey.net/djdenham/RecycleBin.htm lykke til Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg har ingenting på skrivebordet Lenke til kommentar
DJMartin Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Men blir det noen ytelses forskjell hvis man har mye dritt på skrivebortet? Selv har jeg ca 5... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå