bokhylle Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hei! Har du ikoner/snarveier på skrivebordet ditt? Jeg har selv det jeg bruker aller mest. Før hadde jeg ingenting. Lenke til kommentar
NooN Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 brukes å fylles opp med dritt der ja... men helst liker jeg å ha minst mulig... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 MY Documents/My Computer/My Network Places/mappe med radlinker til spill Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Har kun 6 snarveier... Papirkurv + 5 snarveier Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 har noen nå ja.. men bruker å ha en 2-3 mapper der.. Div Stuff - Slenger alt dritt Ikoner - alle ikoner jeg trenger Download - Småting og slik jeg downer Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hos meg har det blitt en lei tendens at det samles masse dritt på skrivebordet. Tilslutt blir det så fult at jeg blir tvunget til å rydde det bort. Lenke til kommentar
nree Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg bruker og fylle opp skrivebordet med alt slags dritt, når det er fult eller nesten legger jeg alt i en mappe som heter det samme som datoen og legger den mappen igjen i en mappe som jeg legger alle de mappene Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Skrivebordet er ryddet for ikoner, men har opprettet en selvskjulende verktøylinje på høyre side for lett tilgang til mine mest brukte programmer. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Har visst 29 jeg.. *Min Datamaskin *Mine Nettverkssteder *Papirkurv *Internet Explorer *Microsoft Word *WinRAR *SnagIt 7 *Mozilla Firefox *InterVIdeo Launcher *Nero StartSmart *Mappe til Spill *Mappe til Downloads *Mappe til Programmer *Mappe til Diverse *Counter Strike 1.6 (NoSteam) *Counter Strike (Steam) *Counter Strike Source *Half Life 2 *Counter Strike Condition Zero (NoSteam) *Steam *Battlefield 2 *Play BF2 Online Now! *GameSpy Arcade *Windows Media Player *MSN Messenger 7.5 *Skype *SketchUp 5 *LimeWire *BitComet Har ikke ryddet der på leenge nå.. Må ta en ryddings snart=) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 6 filer/mapper, ingen snarveier...det bruker jeg quicklaunch toolbar til Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 De 3 ikonene jeg har , kommer jeg langt med. *My Computer *My Documents *My Network Places Recycle Bin/Papirkurven fjernet pga aldri brukt den. Enten sletter du en fil ellers beholder du den Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg har visst 8-10 stykker nå. Jeg bruker dem nestgen aldri, så de fleste havner i mappen for ubrukte ikoner etterhvert. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg pleier å ha litt mindre enn halve skjermen full med ikoner, men for tiden så har jeg tatt de vekk for å bruke et annet ikonprogram som jeg ikke husker navnet på nå. Og der har jeg en del mindre, men har vel rundt 20 stykker der. Det går på snarvei til spesielle mapper og steder, og snarvei til programmer og spill. Liker å ha det liggende på skrivebordet så jeg ikke trenger å åpne start menyen hele tida. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 6 filer/mapper, ingen snarveier...det bruker jeg quicklaunch toolbar til 5367443[/snapback] Samme her, har over 20 snarveier på quicklaunch. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 En snarvei til "rotemappa" og en til HL2. Resten ligger på quicklaunch og startmeny. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Kun Papirkurven nede i hjørnet. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Show desktop icons = av. Dette fordi jeg 75% av tiden har en film/serie rullende på den andre skjermen og dersom jeg da trykker WIN-D (show desktop) vil den forsvinne, så det har jeg sluttet helt med. Jeg har heller lagt snarveier i en mappe som jeg har lagt inn i path-variablen slik at jeg bare trenger å skrive "eclipse", "filezilla", "mirc32", "gaim" osv i run for å kjøre de programmene jeg bruker mest. Lenke til kommentar
bjerkan Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg har Det veldig røddi på Mitt skrivebord, har bare : "Min datamaskin", "Mine nettverkssteder", "Mine dokumenter", "Programer", "Spill", "Mozilla Firefox", og "Papirkurv" . Alså 7 iconer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå