VegardStr Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Godt nyttår skjermkortet er et "ATI mobility radeon 9700". når eg prøver å instalere driveren på laptopen, så kommer det en feilmelding som sier "uheldigvis kan ikkje denne driveren instaleres på din maskin, kontakt produsenten til laptopen." har prøvd lenge å leitet etter en driver som fungerer, men får samme feilmelding samme kor eg leiter "kanskje eg som ikje leiter på riktig plass " men er det noen som har en direkte URL link til en driver som fungere med overnevnte skjermkort? Vegard Haster, er på min mormor sin PC, og eg skal hjem snart, så eg må ha hjelp før eg ska hjem, så om noen hadde vært snill å hjelpe meg no. Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 http://www.omegadrivers.net/ Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) eg fant ingen nedlastningslink til noen Mobility drivere der inne, er det ikkje slik at en bruker andre drivere på mobility kort enn vanlige kort? Endret 1. januar 2006 av vegis Lenke til kommentar
janvisc Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Hvilket merke er det? PC'en altså. Endret 1. januar 2006 av janvisc Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Acer TravelMate 290 Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Du finner garantert drivere på hjemmesiden til Acer. Lenke til kommentar
janvisc Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg antar at Acer selv lager skjermkortdriverne til laptopene. Dell gjør det ihvertfall. Prøv hjemmesiden til Acer. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) fortelle meg hvordan, leitet litt gjennom no, og ingenting å finne. EDIT: leitet gjennom den norske siden, men prøver den engelske no. fant vertfal en download link. EDIT2: fant driveren (tror eg), men de får vi vite etter instalasjonen. Endret 1. januar 2006 av vegis Lenke til kommentar
janvisc Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) - www.acer.no - Service & Support Drivere står i margen til venstre. http://support.acer-euro.com/drivers/downloads.html Endret 1. januar 2006 av janvisc Lenke til kommentar
Filla Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 eg fant ingen nedlastningslink til noen Mobility drivere der inne, er det ikkje slik at en bruker andre drivere på mobility kort enn vanlige kort? The Omega Drivers are compatible with all ATI Radeon cards:(it doesn't matter if they are DDR, SDR, PCI, PCI-E, AGP, Mobile, Retail, OEM or 3rd Party) Radeon All In Wonder Radeon 7x00/VE/LE Radeon 8500/LE Radeon 9x00/SE/Pro/XT/TX Radeon xX00/SE/Pro/XT/PE All Mobility Radeons (M6 and up) Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Du kan finne de her går jeg utifra: ftp://ftp.support.acer-euro.com/notebook/...Mate_290/driver Endret 1. januar 2006 av Moy Lenke til kommentar
janvisc Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Eller her: http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/tm_290.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå