Gå til innhold

8 GB skjult på disk

Anbefalte innlegg

Jeg har 8,34 GB i "Temporary Internet Files". Selvom jeg har slettet alt i folderen, så viser den fortsatt at det er 8,34 GB der.

Jeg har på visning av Hidden Files.

Jeg har kjørt Norton CleanSweep men den fant bare noen få KB.

Hvordan skal jeg få slettet dette? Det tar opp mye unødvendig plass.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har 8,34 GB i "Temporary Internet Files". Selvom jeg har slettet alt i folderen, så viser den fortsatt at det er 8,34 GB der.

5366137[/snapback]

Kan godt hende at det er Windowsen din som surrer litt... Sikker på at den faktisk tar 8gb? JEg mener, hvis du ser på egenskaper til disken, mangler du 8 gb der?

Tenkte på detta da norton ikke fant de filene, og virker litt rart om det skulle være noe der da selv om du har sett med hidden filer på og sånn...

Lenke til kommentar

Har en følelse av at dette kanskje kan være relatert: Jeg har en skjult fil (filnavn:SimilarityTable_2) på ca 8,6GB i mappen "C:\Documents and Settings\*brukernavn*\Lokale innstillinger\Programdata\Microsoft\Messenger\*MSN-adresse*\SharingMetadata\Working" som jeg ikke aner hva er for noe -er det trygt å slette denne?

Lenke til kommentar

5366137[/snapback]

Kan godt hende at det er Windowsen din som surrer litt... Sikker på at den faktisk tar 8gb? JEg mener, hvis du ser på egenskaper til disken, mangler du 8 gb der?

Tenkte på detta da norton ikke fant de filene, og virker litt rart om det skulle være noe der da selv om du har sett med hidden filer på og sånn...

5366220[/snapback]

Selve C-Disken er på 19,5 GB. Og 16,8 GB av den er brukt, Og av alt jeg kan se så finner jeg bare ca 8 GB. Så det er 8 GB i den folderen som jeg ikke kan se.

Noen ideer om hvordan jeg kan bli kvitt det?

Endret av Scoob689
Lenke til kommentar

Selve C-Disken er på 19,5 GB. Og 16,8 GB av den er brukt, Og av alt jeg kan se så finner jeg bare ca 8 GB. Så det er 8 GB i den folderen som jeg ikke kan se.

Noen ideer om hvordan jeg kan bli kvitt det?

5366936[/snapback]

Hvis du går inn på selve disken da? Og lissom velger alle filene og finner ut hvor store de er, blir det da 16gb?

Lenke til kommentar

Hvis du går inn på selve disken da? Og lissom velger alle filene og finner ut hvor store de er, blir det da 16gb?

5367646[/snapback]

jeg gikk inn i alle folderne og plussa sammen alt, men det ble bare 8 GB. men når jeg går på "properties" på "Temporary Internet Files" så sier den at jeg har 8,34 GB. Men inni folderen så er alt slettet.

Mappen ligger C:\Documents and settings\*Brukernavn*\Local Settings

Lenke til kommentar
jeg gikk inn i alle folderne og plussa sammen alt, men det ble bare 8 GB. men når jeg går på "properties" på "Temporary Internet Files" så sier den at jeg har 8,34 GB. Men inni folderen så er alt slettet.

Mappen ligger    C:\Documents and settings\*Brukernavn*\Local Settings

5367768[/snapback]

Merkelig... Hvis du prøver å legge ut lissom 4 gb til på disken da? Får du beskjed om at du mangler diskplass, eller blir det lissom 20 av 19gb? :p

Lenke til kommentar

5367768[/snapback]

Merkelig... Hvis du prøver å legge ut lissom 4 gb til på disken da? Får du beskjed om at du mangler diskplass, eller blir det lissom 20 av 19gb? :p

5367835[/snapback]

Jeg prøvde å legge inn Battlefield 2 Special Forces, men da den skulle legge inn en pach, så sa den at jeg mangla diskplass og at den skulle ha 2400MB.

Lenke til kommentar

5367768[/snapback]

5367835[/snapback]

Jeg prøvde å legge inn Battlefield 2 Special Forces, men da den skulle legge inn en pach, så sa den at jeg mangla diskplass og at den skulle ha 2400MB.

5368091[/snapback]

Gå inn i utforkser og sett "vis skjulte filer".

Gå til bruker.

Deretter finner du mappen "programdata". Denne vises ikke om du ikke endrer

Denne mappen inneholder settingsfiler for tidligere innlastede programmer. Slett dem du ikke lenger trenger.

Lenke til kommentar

En liten mulghet for at dett virker...:

Gå inn på kontroll panel.

Trykk på internet options.

Trykk på Delete cookies.

Trykk på Delete files, huk på offline content

gå på settings, velg maks størrelse til 30 mb eller lignende.

Hadde lignende problem på den gamle pcen. Jeg hadde faktisk for lite ram til å få åpnet mappa for det lå for mange filer der :p

Lenke til kommentar

Trykk på Delete cookies.

Hadde lignende problem på den gamle pcen. Jeg hadde faktisk for lite ram til å få åpnet mappa for det lå for mange filer der :p

5368338[/snapback]

TUSEN TAKK!

Det funka, der ble jeg kvitt 8 GB.

Lenke til kommentar

Trykk på Delete cookies.

5368338[/snapback]

TUSEN TAKK!

5368425[/snapback]

Bare ett skudd i blinde:

Hvis du har cookies og temporary filer på 8 gig, kunne ikke vært en ide med en formatering snart da?

Lenke til kommentar

Trykk på Delete cookies.

5368338[/snapback]

TUSEN TAKK!

5368425[/snapback]

Bare ett skudd i blinde:

Hvis du har cookies og temporary filer på 8 gig, kunne ikke vært en ide med en formatering snart da?

5368444[/snapback]

Hehe.

Jeg formaterer ofte, og har slettet alle cookies flere ganger. det var bare de offline filene som jeg ikke kunne se, som tok opp plass.

Men takk alikevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...