sara Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 hvem er de beste av humans, orc, nightelves eller undead. Jeg spiller human bare fordi det var nesten det eneste valget jeg hadde på single mission. jeg gadd ikke å være undead. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 rasene er ganske bra balansert nå, så det kommer mest an på spilleren og ikke rasen han spiller, men night elves er enklest, siden de har en liten fordel med huntresser. Men jeg tror de blir nerfa litt i neste patch. Undead har kule units, men har ikke mye de skulle ha sagt hvis det blir et litt lengre game. Humans er overall gode. Jeg for min del foretrekker orc's fordi jeg begynte å spille med dem, de var helt klart best før grunten ble nerfa totalt. De har fremdeles best heroes og orc shaman syntes jeg er den beste spellcasteren i spillet. Men de sliter med å få nok units slik som det er nå, så jeg tror de kan være vanskelige å spille med i litt mer proffe games Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 smak og behag. genial balansering. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 NE er bra rusheside, og anti spellcast side. Men blir gamet langt så suger dei pågrunn av svært mange svake units Orkane er vell dei sterkaste, spessielt med bloodlust :wink: Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Undead er fine om man spiller mange mot mange, slik at de kan få backup av andre spillere på laget. Men en 4-6 necromancere kan virkelig avgjøre ett slag, selv om det står mellom _mange_ sider. Lenke til kommentar
Indrazor Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Alle rasene er jo utrolig gdt balansert mot hverandre. Noen har litt fordel tidlig i spillet mens andre kommer seg fort men det er taktikken til spilleren som det står mest på. Spiller selv mest undead men har prøvd meg på alle rasene. Undead falt best i smak hos meg takket være Necros, Vamp Aura å for ikke å glemme muligheten til å knabbe et par units fra fienden i kampens hete. Finnes ikke noe som er morsomere en å "låne" et par shamans av motstanderen for å få de til å bloodluste dine egne units. Men uansett hvilken rase du spiller med så kommer det alltid til å finnes utfordringer i de andre rasene. Men for meg så er det undead for alle penga! Lenke til kommentar
the mean one Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 det kommer helt an på va du liker selv,men en ting som kanskje er litt rart er at humens er den vankligste rasen å kontrollere....... helt enig med de andre her om at det er bra balansert mellom rasene...... Lenke til kommentar
larsmk Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Liker Night Elves best, jeg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå