pessimisten Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 er ikke noe feil med pc'en min på noen måte jeg kan se, bortsett fra d at den rebooter bare plutselig noen som vet hva som skjer og hva som kan gjøres for å stoppe d? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 er ikke noe feil med pc'en min på noen måte jeg kan se, bortsett fra d at den rebooter bare plutselig noen som vet hva som skjer og hva som kan gjøres for å stoppe d? 5366133[/snapback] Det kan ha utrolige mange forskjellige grunner og påfølgende svar. Trenger litt mer info om systemet ditt, har du klokket det? Har du nok strøm? Når booter det? Og får du ingen feilmelding etterpå? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 er ikke noe feil med pc'en min på noen måte jeg kan se, bortsett fra d at den rebooter bare plutselig noen som vet hva som skjer og hva som kan gjøres for å stoppe d? 5366133[/snapback] Det kan ha utrolige mange forskjellige grunner og påfølgende svar. Trenger litt mer info om systemet ditt, har du klokket det? Har du nok strøm? Når booter det? Og får du ingen feilmelding etterpå? 5366224[/snapback] har ikke klokka noe. har 350w strømforsyning, vet ikke om d er nok på: 66gt, 3 hd's 3gb og amd 64 3200 får ingen feilmelding etterpå har ikke noen sammenheng d jeg gjør på pc'en som skulle svare på noen av problemene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå