-KING- Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) [Fjernet innhold] Endret 8. juli 2007 av varun91 Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Høres ut som en diskfeil. Du kan jo prøve en annen harddisk. Lenke til kommentar
Slip Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Kan vel ikke være rett at den skal bruke så vanvittig lang tid? Nekter jeg og tro Har du garanti eller noe? Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hvis du kobler til problem-disken til en annen PC, kan du redde ut filer med GetDataBack. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Harddisken kan være dårlig og/eller maskinen kan være ustabil. Prøv noen diagnoseprogrammer fra Ultimate Boot CD. Test minnet og harddisken. Lykke til! Godt nytt år! Lenke til kommentar
-KING- Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Godt nytt år og takk for alle rådene! ----------------------------------------------------------------------------- Denne feilmeldingen kommer når jeg starter PC'en: Windows kan ikke starte fordi denne filen mangler eller er skadet: <windows root>\system32\hal.dll Installer en kopi av filen ovenfor på nytt. ---------------------------------------------------------------------------- Er det noen som har den filen (hal.dll)? Jeg kan kanskje prøve å kopiere den over til en CD-R eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå