Loke-- Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Jeg har tenkt til å kjøpe et skjermkort ( http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10419 ) og sette et av dem på en PCI port på hovedkortet. Det jeg mener er at jeg vil ha dataen på TV'en, sånn at jeg kan se filmer osv på tv'en og ikke dataskjermen. Endret 1. januar 2006 av Rockmannn Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 TV kort er for å se TV på PC'en. Det du ønsker er vel en TV utgang fra skjermkortet. Veldig mange skjermkort har dette. Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Ja, jeg har et skjermkort med dette ut, har sliti veldig mye på å få dette til og funke med TV ut, men det blir bare svart hvitt på tv'en. Så derfor har jeg gitt opp dette. Finnes det noen alternativer ? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Ja, jeg har et skjermkort med dette ut, har sliti veldig mye på å få dette til og funke med TV ut, men det blir bare svart hvitt på tv'en. Så derfor har jeg gitt opp dette. Finnes det noen alternativer ? 5366044[/snapback] Svart-hvit skyldes at du enten sender NTSC-signaler fra PC'en (isåfall, sett over på PAL), eller at du bruker S-video og TV'en ikke støtter det. Endret 1. januar 2006 av klilleng Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 jeg bruker composite kabel, og har satt den greia på PAL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå