hermok Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg har en fil på 4 gig på min stasjonære som jeg vil føre over på min laptop. Jeg er ikke så inne på dette. Hvordan gjør jeg det? Jeg har trådløst nettverk. Lenke til kommentar
NooN Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 hvis de er koblet i nettverk kan du jo f.eks dele den filen og hente den via laptopen. dvd-brenner funker jo hvis du har det Lenke til kommentar
pertm Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Du kan ta det over på en USB harddisk hvis du har det og så koble den til den bærbare og kopiere over, dette kan også fungere som en backup. Det er mulig å ta ut harddisken på den bærbare og koble den til den stasjonære men da må du nok ha en tilkoblingssak for 2.5" harddisk og det kan være en del jobb så jeg tror ikke dette er så lurt. Lenke til kommentar
hermok Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 hvis de er koblet i nettverk kan du jo f.eks dele den filen og hente den via laptopen. dvd-brenner funker jo hvis du har det 5365999[/snapback] Har ikke dvd brenner. Prøvde å dele den men det var ikke nok lagringsplass?? Disken er jo på 80 gig. Lenke til kommentar
Trøtt Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Filer på over 4 GB må ha NTFS som filsystem. Sjekk om du ikke har FAT32 kanskje? -da har du en vanskelig oppgave foran deg Lenke til kommentar
hermok Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Filer på over 4 GB må ha NTFS som filsystem. Sjekk om du ikke har FAT32 kanskje? -da har du en vanskelig oppgave foran deg 5366196[/snapback] Neida har NTFS så det gikk nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå