akristina92 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hei. Jeg måtte ha noe Windows Update styr, og da må jeg jo inn på IE. Uten å tenke meg om trykka jeg "Yes" på den boksen som kommer opp og spør om jeg vil sette IE som default. Hvordan får jeg endra det tilbake nå? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Høyreklikk på oppgavelinjen, velg "egenskaper", så "start meny" fanen og "tilpass" og der kan du velge.. Hvis det ikke setter til standard så i firefox velg "verktøy" og "innstillinger" og under "generelt" vil du finne "forvalgt nettleser" der du kan bytte til FF. Bruker du opera så er jeg ikke sikker på hvordan man gjør det i selve programmet... Endret 1. januar 2006 av nahojdat Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Eneste jeg får valgt der er hvilket ikon jeg vil ha i startmenyen. Får jeg tilsendt en link f.eks fra MSN Messenger, vil den da bli opnet i IE. EDIT: Ah, du redigerte ja. Nå funka det, takk for hjelpa! Endret 1. januar 2006 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Ps, redigert oppe.. MSN åpner vel i IE uansett om man ikke bruker messenger plus eller patch eller lignende.. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Æsj altså. Før opna den alltid en ny tab i Firefox EDIT: Ah, tok litt tid, så fikk jeg et spørsmål om jeg ville bruke Firefox som default. Nå funker alt som før! Endret 1. januar 2006 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå