Gå til innhold

Flatskjerm tilbud: Elkjøp vs expert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle har vel sett Phillips 32PF3320 til 8995,-  Eg har søkt litt på nettet og funnet veldig lite informasjon om denne tv'n.  Nokon som veit om den er brukandes? Er ikkje Phillips eit bra merke?

5365761[/snapback]

dritt tv.... expert har 5420 version til 9999 kr fra 2. januar! fått god omtale også!

Lenke til kommentar
Kunne du lagt med nokon linker til der den får god omtale?

5366348[/snapback]

kopiert fra avforum:

Handlet meg en slik i dag. Må vel være den beste dealen for en 32" lcd til under 10k?

Har trålt rundt i flere butikker den siste tiden og sett på en mengde tv'er. Hadde egentlig siktet meg inn mot et samsung 32m51, men jeg opplevde bildet på denne bedre (ikke så hardt å se på). I tillegg var det 3k billigere, så det ble jo ikke et vanskelig valg

Denne skjermen virket for meg å ligge i sjiktet over de andre HDready "billig" modellene til under 10.000 som f.eks Viewpia, Grundig, Hyundai, Scansonic da jeg opplever at disse ser veldig blasse ut. Mulig at samtlige jeg har sett på utstilling har vært feil justert? (Bortsett fra Hyundai HLT-3270 som både jeg og selgeren prøvde å justere til ingen nytte.)

Koblet den til pc via dvi for å kjøre dead pixel test. Fikk ihvertfall opp 1280 x . Ingen opsjoner på skjermkortet mitt (geforce 6800) for 1360x oppløsning. Synes å ha lest et sted at man må ha ATI kort for at dette skal virke? Brukte ihvertfall ikke så lang tid å rote med det. Lastet ned noen HD klipp som jeg kjørte med windows media player. Så lekkert ut det!

TV delen var som forventet. Koblet til med analog upc og de skyggene jeg hadde fra før av på sony 29" CRT ble forsterket på denne skjermen. Text tv med 100siders minne er greit nok til mitt bruk. Koblet til DVD med vanlig scart/RGB og det så veldig bra ut, noe jeg også regner med vil gjelde for tv signalene når jeg går over til Lyse dekoderen (med det første). Ingen tegn til etterslep eller andre skavanker i bildet under raske scener og panoreringer.

Lyssensoren så ut til å virke greit. Apparatet var selvfølgelig forhåndsinnstilt på rike(vivid) farger, som sikkert er til glede for ungene når de skal se tegnefilm. Men ser ikke særlig bra ut på vanlig flim, så dette var det første jeg fikk letet meg frem til å slå av. Skal bruke litt mer tid nå på å fin justere det.

Et lite spørsmål som kanskje noen der ute kan svare på: Bør jeg gå til anskaffelse av DVE, eller rekker det med kalibrerings greiene i starwars?

Foreløpig føler jeg at dette er et røverkjøp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...