Gjest mafister Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Vet ikke hvor tråden hører hjemme, så jeg plasserer den her(til en moderator flytter den, vis den skal en annen plass) Problemet er: Folk på skolen, og andre plasser, sier jeg har dårlig ånde, men jeg pusser morgen og kveld, som alle andre(nesten alle andre). Dette gjør meg frustrert, da jeg er redd for å snakke face to face med folk, grunnet dårlig ånde. Hva skal jeg tygge på? (tyggis, hvilken?) er det noe jeg kan kjøpe, munnspray eller noe? hvor mye koster det? hvor? MvH en frustrert pKMb -Patrick Lenke til kommentar
V!king1 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 bruk sterk munnspary, eller mange slike sterke papirbiter. Kansje det ikke stinker så mye om du bruker mye deodorant i tillegg Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Bruker Bjorn Borg stick(deo) og Ral schumacher eau de parfum(ja den heter eau de parfum, ikke de toilette) hver dag. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hvileken parfyme/stcik du bruekr har vel ikkek så mye å si påå ånden din Hva sssier venennen dien at det lukter da? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Ikee noe spess, sier bare at jeg har dårlig ånde. Vet at parfyme og stick osv ikke har så mye å si på ånde, men: bruk sterk munnspary, eller mange slike sterke papirbiter. Kansje det ikke stinker så mye om du bruker mye deodorant i tillegg I tilleg sier vipazz(så er verste fjortiss nick?) at jeg stinker, screw him into the hole, and fuck him sideways Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) ok, sorry at jeg lest e litt dårlig! tygg tyggegummi og dirkk munnvann d: Endret 1. januar 2006 av Joakim. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Skal jeg spise tyggegummi. høres jævlig upraktisk ut, nøyer meg med å tygge Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Mener på du finner ting for slikt på apoteket. Kan jo være en ide å sjekke der? Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Mye av den dårlige ånden kommer fra tunga, gi den også noen omganger med tannbørsten. Finnes en tannbørst hvor undersiden er laget for å pusse tunga. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Er det ikke slik at tannsten kan være med på å gjøre slik at du får dårlig ånde? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Dårlig ånde kan også komme fra magen. Tror ikke så mye annet enn munnspray, tyggis el. nytter i slike tilfeller.. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Sliter med dårlig ånde jeg også selv om jeg pusser kraftig med sånn "anti dårlig ånde" tannkrem... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Prøv en tungeskrape. Fåes kjøpt på blant annet apoteket. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 dårlig ånde stammer som oftest av bakterier som legger seg på tungen og andre plasser i munnen. Løsningen er som nevnt av andre, å kjøpe en tungeskrape på apoteket eller prøv å børste med tannbørste. Børst også innsiden av kinnene da det også kan være bakterier der også som bidrar til dårlig ånde. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Har du operert eller trukket ut noen tenner? Jeg har trukket (les operert ut) 3 visdomstenner, og har fått dårlig ånde etter det. Har aldri merket det før, men nå merker jeg det selv + at samboeren min har kommentert det en del ganger. Og jeg pusser ALLTID morgen og kveld. Har hørt om flere som har det samme problemet, noe med at det blir liggende "dritt" igjen bak i munnen. Jeg personlig skal be tannlegen min ta en kikk neste gang jeg er der. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 det er ikke tennene som gir deg dårlig ånde men et belegg som ligger på tungen. prøv å puss tungen din når du pusser tennene også.... så blir det nok en forbedring skal du nok se.. Lenke til kommentar
icer Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Munnskyllevann... Rart ingen har nevnt det (tror jeg) Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Prøv noen piller som kalles Zinkoral Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Bruk tanntråd også. Kommer ofte noen skumle lukter når jeg drar igang med det Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hvis ikke munnskyllevann og tungeskraping virker - ta deg en tur til legen/tannlegen. Noen ganger kan det være noe med mandlene også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå