Gå til innhold

Påstår jeg har dårlig ånde, men pusser jo daglig

Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Gjest mafister

Vet ikke hvor tråden hører hjemme, så jeg plasserer den her(til en moderator flytter den, vis den skal en annen plass)

Problemet er: Folk på skolen, og andre plasser, sier jeg har dårlig ånde, men jeg pusser morgen og kveld, som alle andre(nesten alle andre).

Dette gjør meg frustrert, da jeg er redd for å snakke face to face med folk, grunnet dårlig ånde.

Hva skal jeg tygge på? (tyggis, hvilken?) er det noe jeg kan kjøpe, munnspray eller noe? hvor mye koster det? hvor?

MvH en frustrert pKMb

-Patrick

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Ikee noe spess, sier bare at jeg har dårlig ånde.

Vet at parfyme og stick osv ikke har så mye å si på ånde, men:

bruk sterk munnspary, eller mange slike sterke papirbiter.      Kansje det ikke stinker så mye om du bruker mye deodorant i tillegg

I tilleg sier vipazz(så er verste fjortiss nick?) at jeg stinker, screw him into the hole, and fuck him sideways

Lenke til kommentar

dårlig ånde stammer som oftest av bakterier som legger seg på tungen og andre plasser i munnen.

Løsningen er som nevnt av andre, å kjøpe en tungeskrape på apoteket eller prøv å børste med tannbørste. Børst også innsiden av kinnene da det også kan være bakterier der også som bidrar til dårlig ånde.

Lenke til kommentar

Har du operert eller trukket ut noen tenner?

Jeg har trukket (les operert ut) 3 visdomstenner, og har fått dårlig ånde etter det. Har aldri merket det før, men nå merker jeg det selv + at samboeren min har kommentert det en del ganger. Og jeg pusser ALLTID morgen og kveld.

Har hørt om flere som har det samme problemet, noe med at det blir liggende "dritt" igjen bak i munnen. Jeg personlig skal be tannlegen min ta en kikk neste gang jeg er der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...