anon12234 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 noen som har hørt/kjøpt james LaBrie's nye solo album "Elements Of Persuasion" ? personlig syntes jeg det er noe av dt beste jeg har hørt siden seventh son of a seventh son. jo mer jeg hører på det, jo mer liker jeg det. helprofft laget. hva syntes dere? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg kjøpte det for nesten en uke siden og jeg er KNALLFORNØYD! Ble virkelig positivt overrasket. Den cd-plata jeg har vært mest fornøyd med å ha kjøpt noensinne sannsynligvis. Elsker den! Anbefales på det varmeste til alle sammen! Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 LaBrie får vist fram stemmen på en litt annen måte enn gaulinga i Dream Theater. Elements...er en fin-fin plate det! Personlige favoritter: Alone og Slightly out of Reach Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 noen som har hørt/kjøpt james LaBrie's nye solo album "Elements Of Persuasion" ? personlig syntes jeg det er noe av dt beste jeg har hørt siden seventh son of a seventh son. jo mer jeg hører på det, jo mer liker jeg det. helprofft laget. hva syntes dere? 5365700[/snapback] skamme seg Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hørte litt istad. Syntes det var sinnsykt kjedelig. Orket ikke høre ferdig engang. Dere sier kanskje den trenger litt tid, men det albumet kommer aldri til å gi meg noe, garantert! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Nei, har man først bestemt seg, så.. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 James LaBrie - vokal Matt Guillory - keyboard og piano / øvrig gitar Marco Sfogli - rytme- og leadgitar Bryan Beller - bass Mike Mangini - trommer Marco Sfogli på gitar er HELT sjuk. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Har hørt den en del ganger, helt OK musikk men ikke spesielt bra. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Mike Mangini jo Er det sånn DT musikk eller bare ballader? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Ikke DT-musikk, men ikke ballader heller. Litt hardere enn gjennomsnittslig DT, litt mindre teknisk avansert (spesielt med tanke paa rytmer) og litt mer "standardoppsett" naar det kommer til vers og refrenger... Er det saa mye som en eneste ballade? Jeg har bare hoert det i bakgrunnen og som en helhet, saa jeg er ikke sikker selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå