Guzzy Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Har nettopp bestilt meg et hovedkort far Gigabyte, nemlig modellen GA-8I955X Royal. Mitt spørsmål da er: Hva slags minne bør jeg gå for? Merke? Gb? Slik jeg tenker det, kan jeg bruke ca. 2000-3000 kr. Håper noen har mer peiling enn jeg Lenke til kommentar
ScatexX Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Kommer seg an på hva du skal bruke pc'en til. Skal du bruke den til grov spilling, er det lurt med 2 gb, men hvis du bare skal bruke den til kontor bruk og spille en gang i blandt så holder 1 gb i masse. Lenke til kommentar
Xabi-Alonso Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Bare et lite spørsmål, håper det går bra: Jeg skal kjøpe Amd 64 3700+ og xfx geforce 7800gtx og nytt minne. Er 1gb minne lite? skjønner at det er bedre med f. eks. 2 gb, men det vil ikke være noen flaskehals? det er ikke veldig lite lissom ? Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hvis det er for lite vil spill av og til hakke ganske kraftig, og det vil være mye diskaktivitet. Til Half-Life 2 og Far Cry er det nok i massevis, men til Battlefield 2 og Quake 4 i ultra high quality er det for lite. Lenke til kommentar
Xabi-Alonso Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 ok, blir nok 2gb twinmos pc 3200 ram. Er dette en grei ram ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå