Mr.SS Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Haha. Ganske så langt unna fLeReK. Emesis er en lynchbasert, psykologisk thriller, intet mindre intet mer. Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Fortell datoen da -.-! Når er filmen ferdig !? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Noen oppdatering? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Laster opp en bildemontage film jeg lagde for lenge siden for å dempe litt på ventetiden. Les her igjen litt senere. Laster opp nå. http://www.sigssoft-film.com/foto/sw/montage_pc.wmv Endret 27. desember 2007 av Mr.SS Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) http://www.sigssoft-film.com/FILM/Star%20W..._Jedi_Intro.avi Denne ble lagd til lanet The Experience som gikk av stabelen for ikke så lenge siden i regi Hardware nettverket. Tenkte det kunne være morsomt å se . Det er en intro for den første filmen, med intervju aldri tidligere vist! Endret 27. desember 2007 av Mr.SS Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Dette tar jo år og dag, snart 2 år nå? Jada dere virker veldig proffesjonelle når dere misser deadlinen med 1 år. Noen oppdatering ? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Kommer denne filmen noen gang til å se dagens lys? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Vi håper at den i hvertfall ser morgendagens lys. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det er ikke alltid like lett å kjøre løpet ut. Noen ganger går dessverre lufta ut av ballongen, men vi kan jo alltids håpe. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Oppdatering: Tidligere klassekamerat og SFX-ansvarlig er "gått under jorda" foreløpig. Umulig å få tak i ham. Gjør så godt jeg kan, men når det skjer er det ikke umulig at filmen vil være klar til lansering veldig fort. I så tilfelle tror jeg mange har noe å se frem til. "Everything dies" Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 LYSPUNKT SFX Vegard har stått opp fra graven. Filmen vil garantert få release snart. Det er ikke mye arbeid igjen på spesialeffekt-biten, samtidig som filmen er ferdig kuttet - egentlig. Det jeg kan bruke nå for å få dere til å tro på meg er at Vegard personlig har sagt at han må bli ferdig før jul pga. etter det skal han i militæret. Kraften er med oss - forbered dere på et nytt eventyr i Chronicles-trilogien. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ja, hvor blir det av dette mesterverket? Jeg lagde jo filmplakaten sommeren 2006! Lenke til kommentar
-Xavior- Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ja, hvor blir det av dette mesterverket? Jeg lagde jo filmplakaten sommeren 2006! Om ikke alt for lenge, det er nemlig jeg som har vært sinken i dette prosjektet Har fått ræva i høygir og jobber på spreng for å få det ferdig uten at det skal gå ut over resultatet selvsagt. At det har tatt så lang tid må jeg beklage på det sterkeste. Xav~ Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Gleder meg som et barn på juleaften etter å lime sammen de siste bitene i puslespillet. Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Noen oppdatering? Nå har det gått en måned. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Innser med skuffelse at dere misset Oscar-nominasjonene denne gangen også. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ja, hvor blir det av dette mesterverket? Jeg lagde jo filmplakaten sommeren 2006! Om ikke alt for lenge, det er nemlig jeg som har vært sinken i dette prosjektet Har fått ræva i høygir og jobber på spreng for å få det ferdig uten at det skal gå ut over resultatet selvsagt. At det har tatt så lang tid må jeg beklage på det sterkeste. Xav~ Hi-tech. Nå er det mars 2009... Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Det ser ikke ut som denne filmen kommer. Ettersom trådstarter ser ut til å ignorere denne tråden så får vi vel ikke se denne filmen i nærmere fremtid. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Snart tre år siden jeg lagde filmplakat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå