Mr.SS Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Trailer blir kanskje gitt ut i slutten av måneden Grunn er maskinvare som ikke støtter arbeidsmiljøet jeg jobber i (Adobe Premiere Pro 2.0). Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Ny maskinvare er sendt (Core 2 Duo e6600), så nå skal det bli fart på redigeringen - med asap effekt. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Skal mok bli fart på sakene nå fremover, når SS har ny maskinvare i havn, og det forhåpentligvis blir litt kjøligere Har hørt det flere ganger at det er litt viking eller middelalderpreg over kostymene, det har kanskje litt med hvor vi har lånt dem Traileren er etter det jeg vet over 90% ferdig... Bare Mr.sigssoft får (de etterlengtede) delene! LOZER Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Traileren er nå ferdig Driver og laster opp og kommer med oppdatering litt senere nå, da den er ferdig opplastet, i denne posten. Prepare yourself for the epic new chapter in the Star Wars Chronicles Trilogy. TEASER TRAILER: LINK Endret 21. august 2006 av Mr.SS Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Når er den ferdig??tips ikke bruk de samme lydene hele tiden.feks bokselydene Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Hei x-nobbit. Ok, jeg skal huske på det, men det er noe jeg selvfølgelig unngår uansett. Sen høstlansering kan man kanskje regne med Endret 16. september 2006 av Mr.SS Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Men de var ikke frekkt ment altså syntes at den første var bra så jeg gleder meg.men skal det bli noen nr3 har dere laget noe manus til 3? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Det er planlagt en trilogi ja Det er bare små ideer som er blitt lagd hittil. Intet manus er ferdig, og innspilning er tiltenkt sommeren 2007. Regner med at det skal bli ganske så moro! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Gleder meg stå på Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Håper dere går mye mer gjennom manuset til treeren. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Håper dere går mye mer gjennom manuset til treeren. 6912591[/snapback] Manuset til 2 er så dårlig? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Det er alltid rom for forbedringer. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Det er alltid rom for forbedringer. 6912945[/snapback] Ok. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Fremdeles mange svakheter i manuset til toeren, som henger tett sammen med hendelser i eneren og som er såpass grunnleggende for dere at dere ikke ville gjøre endringer (som f.eks. å snakke norsk). Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Her iallefall hvis du trenger flere SW Kostymer: http://www.makebelievecostume.com/search.l...%20Wars&Skip=16 Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Så du mener vis jeg skal ha med Lord Vader i III så skal jeg bruke DETTE? Endret 25. september 2006 av Mr.SS Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Nei nei men det var bare noe jeg fant i farta Tenkte mer til stormtroopers os.v Endret 25. september 2006 av x-nobbit Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Det er i alle fall bedre drakter enn det som allerede har blitt brukt. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Det er i alle fall bedre drakter enn det som allerede har blitt brukt. 6939591[/snapback] Du mener seriøst ikke at de Jedi draktene som er der, der det er tegnet på detaljer er bedre enn våres egen sydde drakter? Ta Sora Bulq og Micah Giett som eksempel og sammenlign mot denne. Eller sammenlign roben som jeg og Vegard bruker mot -> Må si jeg er sterkt uenig med det du sier vis du ikke siktet til den Supreme Darth Vader outfiten på en eller annen måte, som er annonsert rett under 1000$ på siste siden der. Det er også ute av spørsmål å bruke en så vanvittig sum på kostyme, til og med de andre mye billigere (og mye latterligere) kostymene der. Helt elendig i forhold til pris / ytelse vis man sammenligner mot å gjøre det selv, som vi har gjort. Endret 25. september 2006 av Mr.SS Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Nei, men den er bedre enn drakta til Darth Gladious (olabukse og skinnjakke?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå