Mr.SS Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Her starter side 3. Endret 26. mars 2006 av Mr.SS Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Sora Bulq Micah Giett Dark Jedi Sith Lord Darth Gladious Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Hvorfor har sithene en sterk fetisj for å sminke seg? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 For å se like kule ut som Darth Maul tenker jeg. Lenke til kommentar
ChillyWilly Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hei, SW fan her! har sett den første SW filmen dere laget. Kritikk jeg vil komme med er vel lyden. Siden det er så vanskelig å høre hva som blir sagt så kunne dere like så gjerne ha tekstet filmen i tillegg.. Å filme i en skogen utpå kvelden (eller var det på dagen? mørk skog..) skulle vært unngått slik at bildet ikke ble så mørkt. Kule effekter og lyder! Hvor finner man de lydeffektene på nettet? Link?? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Ja diverse steder maa du nok lete. Vil anbefale aa starte paa google. Har ingen spesifikke steder.. Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 når er filmen ferdig? har store forventninger. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 når er filmen ferdig? har store forventninger. 6004481[/snapback] Sett første? Siste innspilningsdag er nå Søndag. Så står det igjen mange, mange timer i klipperommet og specialfx avdelingen. Blir nok en sen vårlansering. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Ikke forhast dere, boys. Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 når er filmen ferdig? har store forventninger. 6004481[/snapback] Sett første? Siste innspilningsdag er nå Søndag. Så står det igjen mange, mange timer i klipperommet og specialfx avdelingen. Blir nok en sen vårlansering. 6006724[/snapback] seff! den pwna! ble onkli inspirert. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Siden Mr.SS ikke sier noe, så kan jeg si det: De er visst ferdige med å spille inn filmen. Nå venter hundrevis av timer i post-produksjon. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Skal lage en oversikt over scener med produksjonsfotoer da jeg får tid, samt oppdatere dere på post-production med forhåpentlige prøveklipp - samt uploade traileren da den kommer! edit: Denne filmen tør jeg tippe blir over dobbelt så bra som den forrige. Skalaen er mye større. edit2: Det er nå en ny poster på førstesiden, lagd av cun, selvfølgelig. Endret 27. mai 2006 av Mr.SS Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 har dere any clue om når dere lanserer filmen? eventuelt en trailer? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Har jobbet litt med en trailer som jeg forhåpentligvis gir ut uti kommende uke. Blir nok en sommerrelease, ca midt i sommerferien kanskje ... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Burde kanskje vente med å gi ut filmen til høsten? Da får dere virkelig perfeksjonert arbeidet og folk har vendt tilbake igjen til PC-ene sine fra ferier, sommer og sol. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Vi releaser uansett da den er ferdig. Fikk noen nye bilder fra mobilen til en i crewet i dag (Mr. Mikkel Sorum). Here goes: Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Det ser ærlig talt ut som en vikingfilm :!: Men som sagt: Ikke forhast dere. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 En trailer vil bli sluppet til denne filmen om ikke alt for lenge (da jeg får opp igjen main-pcen). Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Tiden har blitt dratt ut, men kan hende jeg før lagt ut traileren her før jeg drar "abroad" Søndag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå