Cuneax Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Den første. At alt føles så mørkt og fortapt = Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 En helt ny versjon av manuset er ute nå. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Filming starter i morra. Håper på litt mer interesse her når vi får opp en trailer snart. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg har veldig lyst til å se! Fikk ikke med meg eneren, så det hadde vært kjekt å få sett denne! (driver å lager film for tiden selv, manus-skriving..) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hey SoloX, lag en post om det og be om tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Hey SoloX, lag en post om det og be om tilbakemeldinger 5697140[/snapback] Huh, vet ikke helt. Må skrive ordentlig manus først, og værtfall få "gutta" med på det. Hittil har vi bare laget humor-filmer (som har vært ganske morsomme..), men jeg har lyst til å få laget noe mer. Kan jobbe litt med det nu Edit: Er det mulig å få manuset i en annet form enn .psf, Mr.SS? Jeg har ikke Acrobat Reader. Endret 6. mars 2006 av SoloX Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Er det noko problem å laste ned Reader? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Her har noen bilder fra produksjonen. Jeg kommer til å poste flere bilder etterhvert. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Her har vi han som skal spille Dark Jedi Gutta leser manuset, og Trygve Bleken til venstre (Darth Gladious) hjelper til. Starten av innspillingen på Scene 7 Han som spiller vakta, Benjamin Kippersund, er en flittig fyr til å fyre opp noen rep i grantrærne. The Dark Lord is ready for action "Come here, you sorry looking maggot-shit" Vegard Bleken (Micah Giett) må stå på ryggen til broren sin for å bli koblet opp. Han begynner å bli koblet opp nå, men han får problemer etter hvert noe som resulterer at vi må avbryte innspillingen halveis i scene 7. Location for Scene 1 edit: post nr. 1337 Endret 27. mai 2006 av Mr.SS Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Ser at bildene ble store, men skal fikse så de blir mindre og bedre til neste upload. Håper dette ikke gjør altfor mye. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Det var artige bilder. Skal si han som spiller Darth Gladious har forandra seg! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Ser at bildene ble store, men skal fikse så de blir mindre og bedre til neste upload. Håper dette ikke gjør altfor mye. 5713389[/snapback] post nr 1337? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Legger til bilder for hvor vi skal filme enkelte scener: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): SCENE 1: SCENE 2: SCENE 5: SCENE 5: SCENE 6: SCENE 8: SCENE 8: Endret 27. mai 2006 av Mr.SS Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Litt bedre engelsk kanskje... Bedre lydjustering, man hørte alt for lite tale og for mye bakgrunnslyd og kusikk i den forrige... Spesielt mye bakrunnslyd, kanskje... Keep up the good work Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 I dag filmet vi hele scene 2. Skal få opp noen bilder fra den scenen. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 I dag filmet vi hele scene 2. Skal få opp noen bilder fra den scenen. 5777945[/snapback] Kaaaldt :!: men tror denne filmen blir ganske bra Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2006 I dag filmet vi hele scene 2. Skal få opp noen bilder fra den scenen. 5777945[/snapback] Kaaaldt :!: men tror denne filmen blir ganske bra 5777985[/snapback] Hehe. Bra du holdt ut Christian. Må si dere soldatene (Du, Erik og Sina) var veldig tålmodige, med tanke på at dere ikke hadde så mye å gjøre Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 I dag filmet vi hele scene 2. Skal få opp noen bilder fra den scenen. 5777945[/snapback] Kaaaldt :!: men tror denne filmen blir ganske bra 5777985[/snapback] Hehe. Bra du holdt ut Christian. Må si dere soldatene (Du, Erik og Sina) var veldig tålmodige, med tanke på at dere ikke hadde så mye å gjøre 5778911[/snapback] Hehe, bare gøy å være med Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Kan du ikke legge de sinnsykt store bildene i en spoiler-tag? Hver gang jeg åpner den tråden her, forsvinner alt laaaaaaaangt ned og jeg må scrolle i en evighet (Hmm, kanskje også tenke på min egen tråd? ) Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Kan du ikke legge de sinnsykt store bildene i en spoiler-tag? Hver gang jeg åpner den tråden her, forsvinner alt laaaaaaaangt ned og jeg må scrolle i en evighet (Hmm, kanskje også tenke på min egen tråd? ) 5810283[/snapback] Da får jeg bare svare og få til slik at den neste posten eller denne kommer på tredje sidet jeg da! DONE! Endret 26. mars 2006 av Mr.SS Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Markering for side 3 Endret 26. mars 2006 av Mr.SS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå