Gjest mafister Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 topic sier det meste, tester om jeg får det til, men har aldri fått dfet til? HELP ME! Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 HVa mener du med grå skrift under? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Meiner du vanleg, grå skrift? [color=grey]Meiner du vanleg, grå skrift?[/color] Elles kan det vere du finn svaret i BB Code-hjelp. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) I signatur eller i posten? [color=#aaa]Hei og hopp alle sammen[/color] Hei og hopp alle sammen [color=#666]Hei og hopp alle sammen[/color] Hei og hopp alle sammen [color=#ddd]Hei og hopp alle sammen[/color] Hei og hopp alle sammen Endret 2. januar 2006 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Eller emnebeskrivelse? x______________X @_____________@ 0.@ -______________- -.- ^______________^ Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Slik jeg har fått til her? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Slik jeg har fått til her? 5374324[/snapback] er nok sånn han mener Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Helt ærlig så ser jeg ikke hva som er med den posten du linket til der endre, men det får vel bare være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå