simalarion Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 I går begynte jeg å bli kastet ut mitt under spilling å fikk denne error posten (bildet under) Dette har bare fortsatt, har ikke hatt lignendet problem før, noen som har forslag? diaomond amd - 7800gtx 512 - xfi creative - Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 jeg har det akuratt samme problemet når jeg skifter Graphics options da kommer akuratt det samme :'( Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 ER DET INGEN SOM KAN SVARE ELLER?? JEG TRENGER HJELP TIL DET SAMME (srry caps men jeg er ANGRY) Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Noen som har funnet ut av dette? sliter veldig med det samme. Etterhvert, så nekter steam å fungere ordentlig(klarer ikke å connecte når pcn starter) er jeg ordentlig uheldig, så klikker hele pcn og jeg får ikke gjort annet enn restart.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Noen som har funnet ut av dette? sliter veldig med det samme. Etterhvert, så nekter steam å fungere ordentlig(klarer ikke å connecte når pcn starter) er jeg ordentlig uheldig, så klikker hele pcn og jeg får ikke gjort annet enn restart.. 5442339[/snapback] Har du sjekket for virus? Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Ja.. prøvd det meste.. selv reinstall av steam og directx,(og sletta alle HL og valve filer manuelt med skikkelige slette prog..) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Ja.. prøvd det meste.. selv reinstall av steam og directx,(og sletta alle HL og valve filer manuelt med skikkelige slette prog..) 5442849[/snapback] Merkelig... Har du spurt på det offisielle Steam forumet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) ARG!! Dobbelpost!! *DØØ!* Endret 15. januar 2006 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Nei ikke enda har bare titta rundt der. fikk beskjed om at jeg kunne sjekke ut hva feilmeldinga var et sted, så tenkte jeg skulle inst igjen og sjekke ut det først.. Hele HL har vært fucka hos meg-- Får for eks ikke HL2 til å kjøre helt smooth.. Det små lagger hele tiden.. Men skal installere på nytt og sjekke ut feilmeld, og så legge ut noe på forumet, så skal jeg skrive hva jeg finner ut her.. Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) kan vere feil eller skadet sektor pa disken! hadde samme problem for en stund siden..da hjalp det bare å feils0ke disken! Min datamaskin-->Hardisken--->egenskaper-->verkt0y og trykk kontroller og sa ma du vel restare! i oppstart vil den scanne disken for alle filene og sjekke for feil! Tastaturet har klikka... æøå virker ikke Endret 15. januar 2006 av galaxee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå