fxwz Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Etter at den har ligget ubrukt i ett døgn ca, så lar den seg ikke slå på ved å trykke på play, men jeg må holde nede meny og play samtidlig for å få start på den. Noen som har vørt borti problemet? Har skjedd 3 ganger til meg nå, og det er jo litt merkelig at dette bare kommer helt plutselig. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Send den til meg. Jeg kan prøve å fikse den gratis, men hvis jeg ikke klarer det beholder jeg den. Lenke til kommentar
jacoobholm Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Kan kanskje ha med firmware på den ? Ellers tipper jeg at du kan få ny fra butikken, evt. få butikken til å sende den inn. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Og jeg bestillte den fra Apple. Skal se om jeg får oppdatert den. Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Det skal være sånn, strømsparer funskjon.. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Det har jo jeg helt glemt å si... Det er en strømsparer funksjon, det skal være sånn. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Send den til meg. Jeg kan prøve å fikse den gratis, men hvis jeg ikke klarer det beholder jeg den. 5365394[/snapback] Det har jo jeg helt glemt å si... Det er en strømsparer funksjon, det skal være sånn. 5371519[/snapback] Nesj, lukter ren svindel dette :!: Det skal jo stå på apple's sine sider akkurat dette om strømsparing. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Hmm, Bundy, du som er slik en kjernekar. Les bruksanvisningen og siter for oss =), er jo tydelig at folk ikke er helt klar over denne strømsparingsfunksjonen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Hmm, Bundy, du som er slik en kjernekar. Les bruksanvisningen og siter for oss =), er jo tydelig at folk ikke er helt klar over denne strømsparingsfunksjonen. 5372408[/snapback] Ironi? Står jo ikke noe i bruksanvisninga, men det skal faktisk være sånn, de gamle ipodene tok det jo lengre tid før de gikk i strømsparer-modus. Følger jo bare med sånn hurtigstart guide. Alt detaljert står jo på apples sine sider ett sted. LINK: http://www.apple.com/no/support/manuals/ipod/ Endret 2. januar 2006 av Bundy Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Nei, var jo ironisk ment. Men som vi ser i tråden, så var vel ingen av oss klar over at dette var en ting som var innstillt på ipoden, bortsett fra deg. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Nei, var jo ironisk ment. Men som vi ser i tråden, så var vel ingen av oss klar over at dette var en ting som var innstillt på ipoden, bortsett fra deg. 5374302[/snapback] Jeg visste det, men kan fortsatt reparere iPoden hvis du vil Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Nei, var jo ironisk ment. Men som vi ser i tråden, så var vel ingen av oss klar over at dette var en ting som var innstillt på ipoden, bortsett fra deg. 5374302[/snapback] Det står da en eller annen plass akkurat dette. EDIT: min bare trykker jeg knappene, uten og holde de inne. Endret 3. januar 2006 av Bundy Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Nå opplever jeg problemer med å slå den av. Fungerer ikke å holde inn play-knappen, så jeg har fixet sånn dvale hotkey. Løste problemet selv faktisk:) Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 jeg har selv opplevd dette, men ser ikke på det som ett problem. Det som har skjedd ett par ganger med min som virkelig er ett problem, er at den nekter å slå seg av, og dermed blir liggende hele jævla dagen og bli tom for strøm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå