Gå til innhold

Enda ett problem med Ipod Nano

Anbefalte innlegg

Etter at den har ligget ubrukt i ett døgn ca, så lar den seg ikke slå på ved å trykke på play, men jeg må holde nede meny og play samtidlig for å få start på den.

Noen som har vørt borti problemet?

Har skjedd 3 ganger til meg nå, og det er jo litt merkelig at dette bare kommer helt plutselig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Send den til meg. Jeg kan prøve å fikse den gratis, men hvis jeg ikke klarer det beholder jeg den.

5365394[/snapback]

Det har jo jeg helt glemt å si... Det er en strømsparer funksjon, det skal være sånn.

5371519[/snapback]

Nesj, lukter ren svindel dette :!:

Det skal jo stå på apple's sine sider akkurat dette om strømsparing.

Lenke til kommentar
Hmm, Bundy, du som er slik en kjernekar. Les bruksanvisningen og siter for oss =), er jo tydelig at folk ikke er helt klar over denne strømsparingsfunksjonen.

5372408[/snapback]

Ironi?

Står jo ikke noe i bruksanvisninga, men det skal faktisk være sånn, de gamle ipodene tok det jo lengre tid før de gikk i strømsparer-modus.

Følger jo bare med sånn hurtigstart guide. Alt detaljert står jo på apples sine sider ett sted.

LINK: http://www.apple.com/no/support/manuals/ipod/

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Nei, var jo ironisk ment.  Men som vi ser i tråden, så var vel ingen av oss klar over at dette var en ting som var innstillt på ipoden, bortsett fra deg.

5374302[/snapback]

Jeg visste det, men kan fortsatt reparere iPoden hvis du vil :innocent:

Lenke til kommentar
Nei, var jo ironisk ment.  Men som vi ser i tråden, så var vel ingen av oss klar over at dette var en ting som var innstillt på ipoden, bortsett fra deg.

5374302[/snapback]

Det står da en eller annen plass akkurat dette.

EDIT: min bare trykker jeg knappene, uten og holde de inne.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...