Inaktiv bruker 2 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Ville dere valgt: Hiper 580w Sort MIST 500w OCZ ModStream 450w og hvorfor? Skal stå i et Lian Li kab uten vindu og skal være så stille som mulig og gi best mulig ytelse. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Vel best ytelse får du med Hiper men att den også har mulighet til og koble til det du trenger av kabler er også ett pluss. Stille og rolig og pen og se på. Har den selv bare i blå og er veldig fornøyd så langt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg kjenner ikke til Hiper i det hele tatt, men jeg vet at begge de andre to er krem-psuer. 450watt begynner å bli litt lite, spesielt med tanke på fremtiden, så jeg ville gått for MIST 500watt. Den er testet her Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hva med modstream 520W ? Jeg har den, fungere kjempefint, stille, bra.... Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hva med modstream 520W ? Jeg har den, fungere kjempefint, stille, bra.... Har den selv,veldig fornøyd. Stillegående og gir effektiv kjøling til kabinettet pga av den gode sirkulasjonen gjennom psu. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) misten er den med lavest støynivå om man skal tro alle som har den. modstreamer er utrolig stille den også, har nemlig eid en og den var umulig å høre føre du la øret innat den, selv med høy last. hiperen min bråker litt, men ikke plagsomt mye. og snekkern sin slutta å støye etter noen dagers drift men siden du ikke har vindu, så er vel misten beste valget, da den er stille og yter bra. hiperen er omtrent like bra, men har litt viftesus. modstreamen er for folk som skal vise fram sakene sine. jeg posta akkurat en lengre post i modstream vs hiper tråden, så dere kan lese der, om dere vil, for mer detajert forklaring. edit: link til tråden -> https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0entry5377407 Endret 3. januar 2006 av Spirre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå